Office Word probleempje

11-08-2012 22:31 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vandaag heeft Word me in de steek gelaten! Wanneer ik Word open doet ie het 5 seconden en dan krijg ik de melding: WINWORDC.EXE werkt niet meer. Ik heb al als tip gekregen om via het configuratiescherm alle Office-gebruikersinstellingen te verwijderen, maar dit lukt niet (waarschijnlijk doordat het geen originele versie van Word is). Heeft iemand tips of oplossingen?
Ja één goede tip:

Download Open Office!

Dat is een gratis tekstverwerker (en nog veel meer! het is een compleet office pakket) en hij werkt nog veel fijner als Word ook!

Hij is ontwikkeld door duizenden vrijwilligers net als wikipedia.

En dan ben je gelijk van alle illegale toestanden af.

Je kunt hem downloaden op www.openoffice.org
Thanks!!

Heb het gedownload. Wel even wennen hoor! Ben altijd heel erg gehecht aan een layout van iets, ja klinkt stom haha! En zou vooral bang zijn dat de "Opslaan" knop niet goed werkt en dat ik helft van een verslag kwijt ben haha! Maar hopelijk went het snel en werkt dit goed!
Wel even opletten! Als je een document opslaat dan kun je kiezen in welk "format"je iets opslaat.

In de tekstbox staat "opslaan als:"

En als je nou wilt dat andere mensen je document kunnen openen in Word. Dan moet je dus kiezen "Opslaan als: microsoft word 97/2000/xp document (doc)"

Als je dat doet kan iedereen jouw document weer openen.

Want Openoffice kan dus wel Word docimenten openen, maar Word kan niet zomaar ".odt" documente openen. Daarvoor moet je ze eerst opslaan als "office" (.doc) documenten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven