Online tickets op je smartphone

31-12-2019 09:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe Samsung A 50 en ben er niet zo handig mee, gaat wel eens wat mis :thunder:

Nu lees ik steeds dat er apps zijn waarop je tickets kunt downloaden zodat je ze niet meer hoeft te printen.

Wat gebruiken jullie?
En werkt het goed?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik gebruik meestal gewoon de pdf, maar op mijn werk zie ik meerdere apps voorbijkomen.

De grootste tip is: zet het schermlicht van je telefoon zo hoog mogelijk bij het laten scannen van het ticket. Dan kan de scanner de barcode/qr code goed aflezen.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Ik heb de app van Guts laatst gebruikt.
Werkte prima.
Ik heb geen printer meer, dus alles gaat in Wallet op iPhone: boardingpass, internationale treinkaartjes, toegangsbewijzen voor voorstellingen, hotelreserveringen. Supersimpel.

Tickets bestaan niet meer, hoogstens heb je een reserveringsbevestiging per e-mail of in de app en gaat het jou om je boardingpass.
anoniem_655bb3a5270cd wijzigde dit bericht op 31-12-2019 10:03
30.93% gewijzigd
Dat heb je geen app voor nodig.
I wanna live my life with the volume full!
Als het even kan gewoon PDF, anders PassWallet.
Ik download gewoon de pdf. Beetje uitvergroten en het scherm op fel zetten helpt bij het scannen.
Ik gebruik de app Eventbrite.
Is er ook een app waarin je makkelijk kunt wisselen van ticket.
Dus als je met een gezin bent, je niet alles helemaal opnieuw moeten openen maar bvgl gewoon kunt swypen?
Ik ga eens kijken, dank jullie
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Als het lukt gebruik ik de wallet, anders de app van de airline. Voor andersoortige tickets maak ik vaak een foto.
Ik maak screenshots van e-tickets die ik dan vanuit Gallery gebruik. Werkt prima. Ook swipen als je met meer bent.
valisa schreef:
31-12-2019 11:57
Is er ook een app waarin je makkelijk kunt wisselen van ticket.
Dus als je met een gezin bent, je niet alles helemaal opnieuw moeten openen maar bvgl gewoon kunt swypen?
Ook hiervoor gewoon screenshots maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven