Ovi-store op Nokia c3-00
dinsdag 27 september 2011 om 18:00
woensdag 28 september 2011 om 11:37
woensdag 28 september 2011 om 11:37
quote:Minouzz schreef op 27 september 2011 @ 17:27:
Bij je configuraties kijken of je een mobiel toegangspunt heb (anders 1 aanmaken/verzinnen) en via wlan internet eerst vragen aanzetten. (voor als je wilt gaan internetten).
SuccesIk heb geen internetabonnement afgesloten, internet alleen via wifi..
Bij je configuraties kijken of je een mobiel toegangspunt heb (anders 1 aanmaken/verzinnen) en via wlan internet eerst vragen aanzetten. (voor als je wilt gaan internetten).
SuccesIk heb geen internetabonnement afgesloten, internet alleen via wifi..
woensdag 28 september 2011 om 11:38
quote:impala schreef op 27 september 2011 @ 18:00:
En als je gewoon via je browser naar de Ovi-store gaat ipv via de app?
www.ovi.comLukt ook niet, krijg ik de winkel wordt momenteel bijgewerkt ofzoiets..
En als je gewoon via je browser naar de Ovi-store gaat ipv via de app?
www.ovi.comLukt ook niet, krijg ik de winkel wordt momenteel bijgewerkt ofzoiets..
woensdag 28 september 2011 om 17:30
Dat werkt ook bij wifi.. Heb t bij de phone van me man ook voor elkaar gekregen. Heb dat ding al zelf een jaar als 2de tel en man als nood door kapotte tel. En had dit dus 2 weken geleden ook gedaan.
Bij gebruik van mob. Internet komt een g in een vierkantje en wifi een puntje met van die halve streepjes. Doordat je als optie eerst vragen kiest bij verbinden kan je dus wifi kiezen. Al had je t geprobeerd was t je wrschijnlijk gelukt.
Bij gebruik van mob. Internet komt een g in een vierkantje en wifi een puntje met van die halve streepjes. Doordat je als optie eerst vragen kiest bij verbinden kan je dus wifi kiezen. Al had je t geprobeerd was t je wrschijnlijk gelukt.
dinsdag 11 oktober 2011 om 15:53
Het zou best wel eens kunnen dat je alleen in de ovi-store kan komen als je wél een internetabo op je telefoon hebt.
edit
heb even gegoogeld voor je en vond dit:
je moet de telefoon instellen op 'eerst vragen welke verbinding er gebruikt wordt'
I'm not sure if this will help, but on my E90 by changing the default internet connection (for web browsing) to "always ask" and then opening Ovi Store, it now lets me choose the access point.
menu, web, options, settings, general, access point ---------- always ask
Lees meer hier:
http://discussions.europe ... e-Application/td-p/481935
edit
heb even gegoogeld voor je en vond dit:
je moet de telefoon instellen op 'eerst vragen welke verbinding er gebruikt wordt'
I'm not sure if this will help, but on my E90 by changing the default internet connection (for web browsing) to "always ask" and then opening Ovi Store, it now lets me choose the access point.
menu, web, options, settings, general, access point ---------- always ask
Lees meer hier:
http://discussions.europe ... e-Application/td-p/481935
.