Paar letters toetsenbord doen het niet meer

07-08-2019 20:39 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanmorgen zijn er een paar kleine druppels ice-thee op het toetsenbord van mijn laptop gekomen 🙄. Ik heb het droog geveegd, maar na ongeveer een half uurtje deden een paar letters het niet meer, en nu nog steeds niet, dus vrees het ergste. Is hier nog iets aan te doen of is het te repareren/herstellen?
Je kunt ook gewoon je laptoptoetsenbord vervangen hoor. Of dat laten doen. Stelt niks voor.
JuriaanB schreef:
10-08-2019 21:50
Je kunt ook gewoon je laptoptoetsenbord vervangen hoor. Of dat laten doen. Stelt niks voor.
Dat is echt niet zo makkelijk of goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt altijd nog een USB-toetsenbord of draadloos toetsenbord aansluiten op je laptop.
Niet geschoten is altijd mis
Letsgetlosttonight schreef:
10-08-2019 21:56
Dat is echt niet zo makkelijk of goedkoop.
Ik heb niet gezegd dat het goedkoop is. Bovendien is dat een subjectief begrip. Het hangt samen met het belang dat je hecht aan een werkend toetsenbord op je laptop. Als je bijvoorbeeld met je laptop op de bank zit zoals TO dan is het superlastig om dat met een extern toetsenbord te doen en kun je dus het beste een vervangend exemplaar installeren of dat laten doen. Voor een paar tientjes heb je meestal een goed tweedehands exemplaar en voor wat meer een nieuwe.

Er zijn stapvoorstap-instructies op het web en youtube om het zelf te doen. Tenzij de twee linkerhanden hebt of bang bent om aan je laptop te prutsen kun je dat gewoon zelf. Zoeken op "replace laptop keyboard X" en dan op de plaats van de X je laptopmodel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven