Packard Bell oneTwo S A5050

13-11-2011 14:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wie heeft er ervaring met de Packard Bell oneTwo S A5050 desktop?

Het heeft een touchscreen, maar ik kan nergens ervaringen vinden van deze desktop.

Het is niet voor mijzelf, maar voor iemand die zijn voorkeurshand nauwelijks kan gebruiken. Doordat de fijne motoriek in de linkerhand niet optimaal is, dacht ik dat een desktop met touchscreen wel handig zou zijn. (desktop moet toch vervangen worden)

Er is nog een tweede optie:

MEDION® AKOYA® P4011 D All-in-One PC

Wie oh wie heeft ervaring met deze desktops?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Geen ervaring met beide. Maar ik denk dat je hand/arm heel erg moe wordt om telkens op een rechtstaand scherm te drukken.

Is een tablet geen optie?
Hij heeft een i-pad, maar bankzaken doet hij op de desktop.

Het gaat ook meer om de wat "fijnere" bewegingen.

Het lukt wel om met links te "muizen", maar het gaat niet altijd even soepel, of er wordt geklikt op dingen die hij niet wilde aanklikken.

Oh, en hij gebruikt ook een afasieprogramma waarbij er een letter aangeklikt/gedrukt moet worden. Dat zijn vrij grote buttons.
Ik had vorige week een klant in de winkel met een soortgelijk probleem. Zij zei ook dat er speciale muizen te krijgen zijn. Misschien is dat iets om naar te kijken?
quote:XionZ schreef op 13 november 2011 @ 18:59:

Ik had vorige week een klant in de winkel met een soortgelijk probleem. Zij zei ook dat er speciale muizen te krijgen zijn. Misschien is dat iets om naar te kijken?Ik heb geen idee wat voor een muizen dat zijn. Of waar ik op moet googlen.
Kun je eigenlijk de linkerknop op een muis uitschakelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven