Paginanummers Word

26-06-2019 12:57 11 berichten
Beste Word kenners,

Hoe kan ik er in Word voor zorgen dat mijn document met een ander nummer begint te nummeren. Dus de eerste pagina zou bij wijze van spreken paginanummer 43 moeten zijn. Is dit mogelijk?

Ik moet namelijk eerder gemaakte rapporten toevoegen aan mijn eindrapport voor m'n stageverslag. Maar mijn autisme wilt dan wel graag dat wanneer ik deze toevoeg, er netjes doorgesteld wordt.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dat kan bij Opmaak van Paginanummer
"beginnen bij"
Ah super! Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Als je wil dat de eerste pagina bij 43 begint inderdaad bovenstaande. Wil je dat de paginanummering ergens op de helft begint dan moet je eerst secties opmaken. Kan via ‘invoegen’.
googlen was vast sneller geweest :hihi:
Succes!
Dat heeft trouwens niets met autisme te maken hoor. Zou raar zijn als de paginanummering ineens van het padje gaat he...
Orișa schreef:
26-06-2019 13:02
googlen was vast sneller geweest :hihi:
Succes!
Heb ik gepobeerd, maar kreeg steeds resultaten over dat hoe je met secties moet werken om bijvoorbeeld de eerste 2 pagina's geen nummering te geven.
JuriaanB schreef:
26-06-2019 13:05
Dat heeft trouwens niets met autisme te maken hoor. Zou raar zijn als de paginanummering ineens van het padje gaat he...
Je moet eens weten hoe sommige rapporten er bij ons op school uitzien... Dus ik schaar mezelf onder de lichtautisten omdat ik m'n rapport gewoon perfect moet hebben
Sekeeg schreef:
26-06-2019 13:15
Je moet eens weten hoe sommige rapporten er bij ons op school uitzien... Dus ik schaar mezelf onder de lichtautisten omdat ik m'n rapport gewoon perfect moet hebben

Wilt je autisme dan niet dat de spelling gewoon perfect is?
Star² schreef:
26-06-2019 13:18
Wilt je autisme dan niet dat de spelling gewoon perfect is?
oops.
anoniem_262747 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 13:37
7.59% gewijzigd
Star² schreef:
26-06-2019 13:18
Wilt je autisme dan niet dat de spelling gewoon perfect is?
en interpunctie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven