PayPal vraagje
dinsdag 3 mei 2011 om 14:20
Even getwijfeld om deze hier of bij geld&recht te plaatsen, mijn vraag betreft een instelling van paypal, dus is het digi geworden.
Bij een betaling via paypal, kan je indien je een aankoop retour stuurt, geld terug ontvangen. PayPal kan dit dan als een tegoed registreren bij paypal, voor een volgende betaling via paypal, of het bedrag terugstorten op je rekening. Maar waar binnen PayPal stel je dit precies in?
Bij een betaling via paypal, kan je indien je een aankoop retour stuurt, geld terug ontvangen. PayPal kan dit dan als een tegoed registreren bij paypal, voor een volgende betaling via paypal, of het bedrag terugstorten op je rekening. Maar waar binnen PayPal stel je dit precies in?
dinsdag 3 mei 2011 om 15:20
Volgens mij wordt geld dat teruggestort wordt of aan jou betaald wordt automatisch op je Paypal rekening gezet. Vanaf hier kan jij aangeven om het weer over te laten schrijven naar je bankrekening. Zo niet blijft het op je Paypal staan en kan je het vanaf daar gebruiken. Tenminste, zo werkt het bij mij en ik heb nog nooit wat aan de Paypal instelling gewijzigd.
donderdag 5 mei 2011 om 19:08