PayPal vraagje

03-05-2011 14:20 4 berichten
Even getwijfeld om deze hier of bij geld&recht te plaatsen, mijn vraag betreft een instelling van paypal, dus is het digi geworden.

Bij een betaling via paypal, kan je indien je een aankoop retour stuurt, geld terug ontvangen. PayPal kan dit dan als een tegoed registreren bij paypal, voor een volgende betaling via paypal, of het bedrag terugstorten op je rekening. Maar waar binnen PayPal stel je dit precies in?
Volgens mij wordt geld dat teruggestort wordt of aan jou betaald wordt automatisch op je Paypal rekening gezet. Vanaf hier kan jij aangeven om het weer over te laten schrijven naar je bankrekening. Zo niet blijft het op je Paypal staan en kan je het vanaf daar gebruiken. Tenminste, zo werkt het bij mij en ik heb nog nooit wat aan de Paypal instelling gewijzigd.
Dank je Emmy, nu begrijp ik hoe het werkt. Als een tegoed ontstaat kun je die laten staan of opnemen en laten storten op je rekening. Wist ik niet en ik kon echt niet ontdekken hoe ik het moest doen. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Het is verstandig het geld niet op paypal te laten staan, maar meteen terug te storten. Wanneer er een geschil ontstaat kan paypal dit geld zonder het te vragen zomaar terug storten naar de andere partij.Wanneer er niks opstaat kunnen ze dat uiteraard niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven