PDF vraag
donderdag 12 mei 2011 om 15:16
Vraag..
Ik heb e-tickets voor het concert van MArco Borsato. 1 daarvan heb ik verkocht maar het zijn dus E-tickets. Dit ticket (of liever gezegd, alle 4) staan in 1 pdf bestand. 1 van die tickets wil ik dus verzenden per e-mail naar de koper (versturen zal nl. niet meer lukken)..
Hoe kan ik dat PDF bestand bewerken zodat ik 1 van die pagina's kan versturen ?
Thnks!
Ik heb e-tickets voor het concert van MArco Borsato. 1 daarvan heb ik verkocht maar het zijn dus E-tickets. Dit ticket (of liever gezegd, alle 4) staan in 1 pdf bestand. 1 van die tickets wil ik dus verzenden per e-mail naar de koper (versturen zal nl. niet meer lukken)..
Hoe kan ik dat PDF bestand bewerken zodat ik 1 van die pagina's kan versturen ?
Thnks!
donderdag 12 mei 2011 om 20:44
quote:JanneJip schreef op 12 mei 2011 @ 15:30:
Kan je niet gewoon:
Print als pdf en dan de pagina kiezen waar het om gaat?
Inderdaad, dit is het eenvoudigste, geen extra programmas nodig.
Gewoon in je standaard acrobat reader/viewer het bestand printen, maar ipv printen met een echte printer, aanvinken dat je het naar pdf wilt printen. Je kan dan gewoon kiezen welke paginas je 'print'.
Kan je niet gewoon:
Print als pdf en dan de pagina kiezen waar het om gaat?
Inderdaad, dit is het eenvoudigste, geen extra programmas nodig.
Gewoon in je standaard acrobat reader/viewer het bestand printen, maar ipv printen met een echte printer, aanvinken dat je het naar pdf wilt printen. Je kan dan gewoon kiezen welke paginas je 'print'.
donderdag 12 mei 2011 om 21:43
ja, maar dat werkt alleen als het gedeelte dat je wilt printen ook in z'n eentje op de pagina staat. Ik dacht dat het meerdere kaartjes per pagina waren en er dus een gedeelte van een pagina moest worden opgeslagen.
Wel weer wat geleerd, want je kunt in Adobe Reader een selectie maken en die selectie vervolgens met bijv. CutePDF opslaan als een apart pdfje.
Maar TO heeft wat ze wil, fijn, da's het belangrijkste
Wel weer wat geleerd, want je kunt in Adobe Reader een selectie maken en die selectie vervolgens met bijv. CutePDF opslaan als een apart pdfje.
Maar TO heeft wat ze wil, fijn, da's het belangrijkste