Printer doet het niet met windows 7

22-05-2011 10:54 15 berichten
Ik heb een tweedehands printer gekocht, Canon i550 / i550x.

In de advertentie stond dat hij zou werken met Windows 7 en ik heb dat helaas niet gecheckt. Bij installeren (poging tot installeren) blijkt hij het niet met Windows 7 te doen. Online zoeken naar oplossing lijkt in eerste instantie niet te werken.

Heeft het nog zin om verder te zoeken naar een oplossing of gaat het gewoon niet lukken met deze printer en mijn PC?
Alle reacties Link kopieren
http://www.canon.nl/Support/Consumer_Pr ... /i550.aspx

helpt dit?
Jelly! (zo heet je op deze pijlert toch?)

Ik ga eens kijken.
Ziet er goed uit, bedankt. Merk alleen dat het me nog even te moeilijk is op de zondagochtend, haha. Eerst maar eens goed wakker worden en koffie nemen.
Haha ja da's mijn digi naam

Maar er staan een aantal dingen in over windows 7 , dus hoop dat het lukt!
komt ie dan

I had the same problem and obviously the 30 sec search at Canon's site wasn't very helpful.

To actually solve the problem, log into Windows 7 with admin privileges. Go into Device Manager, find Canon i550, right click and select Update Driver Software. Windows will download a new driver and install it for you. Log into your normal user and it should work.
komt ie dan

I had the same problem and obviously the 30 sec search at Canon's site wasn't very helpful.

To actually solve the problem, log into Windows 7 with admin privileges. Go into Device Manager, find Canon i550, right click and select Update Driver Software. Windows will download a new driver and install it for you. Log into your normal user and it should work.
*leek*

Inloggen met admin privilages. Moet ik dan weer terug naar mijn eerste scherm (inlogscherm) en daar iets anders aanklikken dan anders?
En ik heb Windows in het Nederlands. Hoe wordt Device Manager dan genoemd?
Apparatenbeheer.

Als je je comp aanzet, dan komt er toch op een gegeven moment een scherm waarbij je kunt kiezen tussen accounts? daar staat waarschijnlijk een account Moon en een Admin account
Ok dan zal ik m straks even opnieuw opstarten.

Als ik klaar ben met forummen

Ik weet niet of dit de goede stap is want dit is voor mensen die de printer al hadden en dan systeem upgraden naar windows 7. Bij mij is de printer dus helemaal niet aangemeld.

Bah ik heb hier zo geen zin in. Dacht sluit m ff aan maar vind t veel te ingewikkeld.
Nee we halen nu 2 dingen door elkaar

De eerste FAQ tip, was idd voor als je upgrade

als hij het gewoon niet doet bij een 'normale' windows 7 moet je alsnog in de admin
.
Bedankt, dit ziet er ook duidelijk uit.

Maar voor nu stop ik er even mee. Mijn hoofd kan het niet bevatten vandaag en ik word er erg ongelukkig van

Dus blijf tips vooral neerzetten dan ga ik er op een ander moment weer naar kijken.
Dit probleem had ik dus ook (nieuwe pc, windows 7) en oude printer paste niet meer.

Ik zie hier dat er misschien een mouw aan te passen was geweest, maar ik heb hem helaas meteen aan iemand weggegeven.

Dus nu is de vraag:

Kan iemand mij een prima zwart/wit laser printer aanraden?

Ik las dat er net een test in de Cons.gids heeft gestaan.

Iemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven