Printer perikelen...

18-09-2011 21:00 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een HP photosmart 3100 en die print sinds kort alleen halve pagina's. Hij begint goed, maar dan stopt ie er gewoon mee! We hebben 'm aan een synology schijf gekoppelt en die heeft net een upgrade gehad, weet iemand of het daar misschien aan kan liggen? Verder herkent de computer de juiste printer wel.

Alvast bedankt!
Let's have tea...
Staan de instellingen voor het papier goed?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ja...
Let's have tea...
En de testpagina doet het ook gewoon goed?
weet je heel zeker dat de pagina instelling geod staat (dus dat eerst openen voor je print)
Je bent zelf een theepot
Pagina instelling is goed, zelfs op verschillende computers geprobeerd... Het lijkt alsof ie halverwege 'op' is maar het inktniveau is dan nog wel goed....

Ook knippert er dan lang een lampje op de voorkant van de printer...
Let's have tea...
Driver van de printer opnieuw installeren?
Ik heb een (spoed) printer perikel.

Printer van Canon. Kleur Magenta is op maar dat lijkt mij geen probleem: Ik moet een word-document printen dat alleen zwart bevat.

Maar nu weigert ie te printen. Geeft melding dat printer beschadigd raakt als je met lege cartridges print.

Bedenk me nu dat ik nog optie afdrukken in grijstinten kan instellen. Maar andere tips zijn ook welkom.
Ah, zonder iets te veranderen is de magenta nu ineens 'bijna' leeg en nu print ie nog paar velletjes.

Maar voor de volgende keer zijn tips nog steeds welkom. Heb iig vandaag nog kunnen printen.
quote:Moonlight82 schreef op 26 oktober 2011 @ 11:52:

Ah, zonder iets te veranderen is de magenta nu ineens 'bijna' leeg en nu print ie nog paar velletjes.

Maar voor de volgende keer zijn tips nog steeds welkom. Heb iig vandaag nog kunnen printen.Als er een cartridge leeg is stopt hij met printen om schade van de printkop te voorkomen. Hier is niks tegen te doen. So be it!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven