privéberichten Facebook na opheffing account

01-01-2013 15:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je je account verwijdert van Facebook, worden dan ook alle (chat)berichten verwijderd uit het Postvak In van de persoon naar wie je berichten hebt gestuurd? Of alleen de berichten uit je eigen Postvak In?

Als het zo is dat ook je berichten uit het Postvak In van de ander worden verwijderd, hoe lang duurt het voordat je berichten uit het Postvak In van de ander verwijderd zijn nadat je je account verwijderd hebt?
Volgens mij kun je je account alleen deactiveren. Je berichten op andermans profiel blijven gewoon staan, die zou je dan handmatig moeten verwijderen op hun pagina.
http://www.snakeware.nl/facebookverwijderen
Ik heb nog berichten in mijn inbox van mensen die hun account inmiddels hebben verwijderd. Nee dus, die berichten verdwijnen niet.
Bedankt voor jullie antwoorden!

Balen zeg, dat die berichten wel blijven staan in het Postvak In van de andere persoon. Ik kan me herinneren dat het bij Hyves wel zo was dat als je je account van Hyves verwijdert, dat dan ook je berichten uit het Postvak In van de andere persoon verwijderd worden. Helaas is dat bij Facebook dus niet zo...
Hoezo 'helaas'?
Omdat als ik van Facebook weg wil zijn, ik ook echt helemaal van Facebook weg wil zijn, dus dat ook mijn privéberichten weg zijn uit de Postvakken van andere personen.

Dat was wel zo bij Hyves tenminste.
Mosterd
Als jij een mail stuurt naar iemand en je verwijderd hem, dan is hij toch ook alleen bij jou weg. Ik snap je probleem niet zo.
Ik ook niet, daarbij verdwijnen je berichten naar anderen vanzelf een keer naar de achtergrond.
Misschien mosterd maar als jeeen ansichtkaart naar iemand stuurt en je verwijdert hemuit je agenda dan heeft ie die ansichtkaart nog steeds. Internet is niet veel anders misschien is dat handig als je je dat gaat realiseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven