Probleem met ontvangen mail op Hotmail

03-08-2011 11:44 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...

Ik heb een probleempje..

Ik ontvang geen email op mijn hotmail adres! Ik heb meerdere hotmail e-mail adressen.

Met dit mailadres kan ik wel verzenden, maar ontvang ik niets!

De mail wordt automatisch in andere mail ontvangen/verzonden, ook in orginele inbox niets te vinden..

Weet iemand wat er aan de hand is?!

Dankjewel..
Kijk eens in je junkmail.
verba volant, scripta manent.
Ik vond vanmorgen ook opeens een aantal oudere mailtjes niet (nieuwe mail komt nog wel gewoon binnen). Ze bleken in een POP-folder te zijn gezet. Kijk eens of jij zo'n folder hebt, misschien komen ze daar binnen.
Ga in therapie!
Nee.. Als iemand mail naar me wil sturen krijgt 'ie 'm ook terug/foutmelding..
Dan weet ik het ook niet...
Ga in therapie!
Zou het kunnen dat je mailbox te vol is? Dan krijgen mensen ook een foutmelding als ze je iets sturen en komt de mail niet aan.
Nee, dat is het ook niet.. Sowieso ontvang ik ook wel mail in dezelfde box op mijn andere e-mail adres.. :S

HELP HELP HELP!
Dan weet ik het wel...

Ik ben dus zo iemand die mail probeert te sturen naar iemand met een hotmail adres en krijg ze steeds terug. Het blijkt nu dat mijn provider door Microsoft (van hotmail) op de zwarte lijst is gezet omdat andere gebruikers met een account bij mijn provider kennelijk grote hoeveelheden spamberichten mogelijk hebben gemaakt (Onbewust? Door op een phisingbericht te klikken), waardoor onze provider door Microsoft geblocked is. Dit betreft dan hotmail-adressen, maar bijv. ook .msn of.live accounts. Waarschijnlijk zijn meerdere providers dan door Microsoft geblocked, en treft dat net de mensen waar jij mail van verwacht?
quote:missmieszje schreef op 03 augustus 2011 @ 12:23:

Nee.. Als iemand mail naar me wil sturen krijgt 'ie 'm ook terug/foutmelding..

Uhm... foutmelding?

WELKE DAN?
Ikzelf kan sinds een week niet meer bij mijn mail. Ik kan inloggen en vervolgens niks meer. Mail word niet binnengehaald, kan niks versturen, niks aanklikken (als ik bijvoorbeeld 'postvak in' aanklik gebeurt er niks).

Vrij frustrerend aangezien dit mijn account is waar ik al mijn mail op ontvang. Iemand hier die een idee heeft waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb het ook. Ik lees mee. Heel vervelend.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 oktober 2011 @ 12:02:

Ik heb het ook. Ik lees mee. Heel vervelend.

Nou MV, we hebben weinig te lezen volgens mij.

Zou er verder niemand anders zijn die er last van heeft en/of een oplossing weet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven