Probleem spotify en facebook (code 410)

22-02-2014 10:50 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er maar niet uit, ik krijg sinds 2 dagen steeds de foutmelding code 410 van Spotify.

Ik heb dit account in het verleden aangemaakt via Facebook, dat was de enige mogelijkheid zelfs. Pas later is het mogelijk gemaakt om ook Spotify te nemen zonder facebook account koppeling.

Nu heb ik mijn facbook account een aantal maanden geleden gedeactiveerd. Alleen nu ik steeds die melding krijg en opnieuw moet inloggen, meldt Spotify mij ook gelijk weer aan bij facebook en dat wil ik niet! Er zijn 2 opties; inloggen met facebook of inloggen met je e-mailadres en ik kies uiteraard voor de laatste. Toch krijg ik daarna gelijk een mailtje van Facebook met welkom terug..

Hoe kan ik mijn facebook account loskoppelen van mijn Spottify account?
Alle reacties Link kopieren
Eerste google vondst:



http://forum.kpn.com/t5/O ... n-van-facebook/td-p/84068
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat al gelezen maar zoals ik het begrijp, kun je dan je spotify account niet meer in.. Bovendien is dat artikel van een dik jaar geleden, er is vast het een en ander veranderd inmiddels..
Alle reacties Link kopieren
Dan maak je toch een nieuw account met email?
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik mijn afspeellijsten kwijt!
Volgens mij moet je je Facebook-account loskoppelen van je Spotify. Dus bij Spotify inloggen met je e-mail, dan naar je instellingen en dan disconnect from Facebook. Dan zal je Facebook eerst even weer geactiveerd worden omdat je inlogt, maar nadat je ze hebt losgekoppeld kan je die weer deactiveren.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is, dat als ik inlog met mijn e-mail, spotify automatisch connect met mijn facebook accoount. Nu heb ik daarna de app van spotify verwijderd op mijn facebook account, maar nu kan ik niet meer in mijn spotify account....

Lukt gewoon echt niet dus om je spotify account los te koppelen van je facebook account, echt belachelijk!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en mijn gebruikersnaam is hetzelfde als mijn e-mailadres maar nu krijg ik steeds de melding dat @ in de gebruikersnaam niet is toegestaan.... Wordt steeds gekker!
quote:kopstoot schreef op 22 februari 2014 @ 16:08:

Het probleem is, dat als ik inlog met mijn e-mail, spotify automatisch connect met mijn facebook accoount. Nu heb ik daarna de app van spotify verwijderd op mijn facebook account, maar nu kan ik niet meer in mijn spotify account....

Lukt gewoon echt niet dus om je spotify account los te koppelen van je facebook account, echt belachelijk!Ja dat klopt, en als je dan ingelogd bent moet je in de app naar instellingen en disconnect from Facebook. Heb ik ook al eens gedaan, dus het kan wel degelijk. Dat het jou niet lukt maakt het nog niet 'belachelijk'.
Alle reacties Link kopieren
Inloggen lukt niet meer omdat ik de app verwijderd heb van facebook..

Edit, ik heb net weer ingelogd met mijn facebookaccount, ik kan helemaal niet disconnecten van facebook in de spotify app..

Op het moment dat ik de spotify app verwijder in mijn facebook account, word ik ook gelijk uit spotify gegooid...

En ja, ik vind dat dus wel belachelijk.
Je moet de spotify-app niet verwijderen uit je Facebook-acount. Je moet in de instellingen van de Spotify-app de verbinding verbreken met Facebook. Ik heb het even getest en het werkt prima.
Alle reacties Link kopieren
Zie maar, dit is in de instellingen van de Spotify-app:



Alle reacties Link kopieren
Thx voor je printscreen Krullevaer, ik kom alleen niet op die pagina die jij hier laat zien.. Je zegt dat dat in de instellingen van de spotify app is, ik kan daar niet in komen?



Heb mijn spotify verwijderd van mijn laptop en weer opnieuw geinstalleerd en nu heb ik ineens een ander account, met een nieuw id nummer en ook een free abonnement.... Terwijl ik een premium account had. Ook zijn al mijn afspeellijsten verdwenen

Terwijl ik gewoon op dezelfde manier had ingelogd, met mijn facebookaccount... Snappen jullie het nog??
Alle reacties Link kopieren
Facepalm maar een eind weg, er klopt niets van en dat ligt niet aan mij... En ook al ligt het wel aan mij, dan heb ik nog steeds niks aan deze bijdrage... Blijkbaar snap je het zelf ook niet???quote:choilleich schreef op 22 februari 2014 @ 20:04:

Alle reacties Link kopieren
Bij mij staat er na de Proxy balk, geen Sociaal Netwerk balk..
Nee sorry, dan weet ik het eerlijk gezegd ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en wilde ook mijn playlists niet kwijt.



Ik mailde toen hierover met spotify.

Ik moest van hen met een ander email adres dan het Spotify account dat ik met Facebook had gekoppeld aanmaken. Daar een playlist maken (gewoon even voor het idee een lijst maken en één liedje inzetten) en zij hebben toen al mijn playlists overgezet naar mijn nieuwe account. Allemaal binnen 24u geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop zo dat dat bij mij ook kan! Voel me gewoon onthand zonder mijn playlists!! Maar het is toch raar dat ik nu ineens een ander id nummer heb en dus een nieuw account, met hetzelfde e-mailadres en facebookaccount?



Ik heb spotify gisteren al 2 keer gemaild trouwens, maar ze zullen wel niet werken in het weekend...



quote:coconutz schreef op 23 februari 2014 @ 00:55:

Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en wilde ook mijn playlists niet kwijt.



Ik mailde toen hierover met spotify.

Ik moest van hen met een ander email adres dan het Spotify account dat ik met Facebook had gekoppeld aanmaken. Daar een playlist maken (gewoon even voor het idee een lijst maken en één liedje inzetten) en zij hebben toen al mijn playlists overgezet naar mijn nieuwe account. Allemaal binnen 24u geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds geen enkele respons van spotify gekregen, iemand hier ervaring met hun klantenservice?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven