Rare telefoontjes door computerstem

30-08-2011 15:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik weet niet of dit onder de juiste peiler staat, mag verplaatst worden als het elders beter staat.

Sinds een paar dagen krijg ik af en toe telefoontjes van een "onbekende beller". Als ik opneem krijg ik een computerstem die zegt "welkom, u wordt doorverbonden met uw correspondent". Dan hang ik direct op. Ik vertrouw het voor geen meter.

Maar dit heb ik nu al een paar dagen 1x per dag. Hoe kan ik dit laten stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me ook aan computerstemmen waar ik mij door het menu moet worstelen. Ik praat liever direct met iemand; dat soort interactie bevalt me beter.
World of Warcraft: Legion
quote:xinsha schreef op 30 augustus 2011 @ 22:37:

Hahahaha ophangen en doorleven. Was ook mijn eerste gedachte, maar toen liet man mij ineens een brief zien van hetzelfde bureau met een nietbetaalde rekening waar hij inderdaad vanaf wist. Toch raar dat ze mij dan lopen stalken. Nu moet ik wel toegeven dat de hele avond de huistelefoon al gaat en we die nooit opnemen waarom we /m hebben? uit nostalgie!als je man ze nu terugbelt om een regeling te treffen, kan hij dan meteen vragen waarom ze niet door een echt persoon laten bellen. Want uit dit topic blijkt dat iedereen gewoon ophangt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven