RTL programma's vanuit het buitenland kijken

13-09-2013 17:42 21 berichten
Ik woon zelf in het buitenland en nu zijn er een aantal programma's van bijvoorbeeld RTL zoals so you think you can dance en expeditie robinson die ik graag volg. Deze kon ik altijd op een bepaalde manier downloaden maar die manier gaat niet. Iemand een idee waar ik deze programma's wel online kan kijken of downloaden vanuit het buitenland?
Ik heb de xl-app op mijn iPad, dat werkt wel. Bij veel programma's krijg ik tegenwoordig de "you're not allowed to watch this progam due to your geographical location".
Bij sommige werkt dat inderdaad maar op de een of andere manier wil expeditie robinson niet laden op mijn iPad. En bij so you think you can dance heb je straks weer de live shows waardoor je die niet terug kunt kijken
Alle reacties Link kopieren
Misschien via usenet? Dus downloaden via een newsserver. Mag denk ik verder geen info geven... Via spotnet (programma dat je gratis kan downloaden) kan je kijken wat mensen gepost hebben.

www.binaries4all.nl
Daar downloade ik altijd van en de Nederlandse programma's werden er altijd maar door 1 persoon opgezet en het schijnt dat die afgelopen weekend is opgepakt door de Belgische politie voor het uploaden van tv series. Dus vandaar dat ik nu een nieuwe manier van kijken zoek

http://tweakers.net/nieuw ... iding-vlaamse-series.html
Oh jeetje dat had ik nog niet gehoord. Ik zie wel dat er vandaag een aflevering is gepost, is dat niet de juiste serie? Ik volg dat zelf niet vandaar.
Hier dezzelfde situatie en ik heb het opgelost door de app van vpn one click te kopen. Deze kost 10 euro per jaar en je kunt alles kijken. De eerste week is gratis dus probeer het eens.

De RTL XL was dramatisch maar de laatste paar dragen loopt ie opeens goed.

Verder kun je ook veel programma's van Net 5 en SBS kijken.

Je kunt de vpn voor meerdere landen instellen dus bijv ook Amerikaanse of Engelse programma's kijken. Ik vind het ideaal.
Speciaal even account aangemaakt, want ook ik had dat irritante probleem. Ik kwam deze oplossing tegen:

http://rtl.ksya.net/

Daar lukt het mij wel om Robinson te kijken, hopelijk jouw ook
@ peri: loopt de aflevering daarmee wel helemaal lekker zonder haperingen? Heb namelijk ook wel eens een proxy geprobeert maar dat is te langzaam om te streamen. 10 euro per jaar is wel goed te doen als het werkt.
@eb: Dank je voor de link, nu kan ik weerlekker expeditie robinson kijken!
@framboos, momenteel werkt de rtl xl app prima. Ik heb expeditie robinson in één keer kunnen kijken. Echter tot vorige week liep die steeds vast of ging het beeld op zwart en had je alleen geluid. Dat probleem hadden kijkers uit nld ook dus ik denk niet dat het met vpn one click te maken had/heeft.

Programma's van SBS en Net 5 heb ik nooit problemen mee gehad. Laden heel snel en blijven niet hangen.

Ook uitzending gemist heeft zo nu en dan programma's van de publieke omroepen die alleen vanuit nld te bekijken zijn enook die doen het uitstekend via de vpn.
Ik kom er net achter dat de RTL XL app een nieuwe versie heeft. Deze heb ik zojuist gedownload maar nog niet geprobeerd. Ik hou je op de hoogte.
Echt, fantastisch dit! Heel erg bedankt... weer vrolijk expeditie robinson kijken..
Maar er wel bij nadenken dat je donderdagavond geen nieuws websites gaat kijken want dan weer je de uitslag al is mij al 2 keer overkomen
Via de link die ik hierboven heb geplaatst kun je meteen na afloop van de aflevering in NL kijken, dus van 22/22.30 zeg maar, Geen centje pijn
quote:eb12345 schreef op 13 september 2013 @ 19:26:

Speciaal even account aangemaakt, want ook ik had dat irritante probleem. Ik kwam deze oplossing tegen:

http://rtl.ksya.net/

Daar lukt het mij wel om Robinson te kijken, hopelijk jouw ookMag ik je vanuit België ook mijn eeuwige dank toesturen. Helemaal blij.
Graag gedaan. Mooie serie dit jaar!
Voor Uitzending Gemist kwam ik deze tegen:

http://ugemist.nl/

Zelfde principe als bij eerder genoemde rtl
De website om rtl programma's in het buitenland terug te kijken werkt niet meer :( iemand een andere optie toevallig?
ik merkte het ook. Jammer, want het werkte echt heel goed. Ik heb wat rondgestruind op het web, maar kan niets vinden.

Iemand anders al iets gevonden om rtl4 programma's terug te kijken vanuit buitenland?
Nee helaas, alle websites sturen je door naar rtlxl en die website werkt bij mij heel slecht. Heb t ook geprobeerd via de app maar daar werkt expeditie ook niet..

wordt maar stoppen met kijken ben ik bang..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven