Runapp Couch to 5K en eigen muziek

06-12-2015 18:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een enorme digibeet ben ik ook weer niet maar lees graag wat tips.

Heb de app Couch to 5K aangeschaft. Prima appje. De dame praat je er doorheen (zegt wanneer het tijd is om te joggen en om weer te wandelen). Tot zover alles ok :-)

Er staan op die app twee korte stukjes muziek. Niet lang genoeg voor een half uur lopen.

Daarom via een andere (gratis) app running muziek gedownload (gedownload op mobiel). Die zet ik aan als ik ga lopen. Wat gebeurt er?

De dame van de Couch to 5K meldt na 5 minuten dat het tijd is te gaan joggen en mijn muziek houdt ermee op.

Dan moet ik mijn mobiel even activeren (heb Samsung Galaxy 4) en dan loopt de muziek weer.

Vind ik wel vervelend.

Is er een manier om ervoor te zorgen dat beide apps elkaar niet in de weg zitten? Of kan ik mijn mobiel zo instellen dat ie niet in "slaapstand" (scherm gaat uit) gaat? Want dan gebeurt het niet nl.

Of zie ik nu iets heel anders - zeer voor de hand liggend - over het hoofd?
Moet beetje lachen om jouw couch. Daar moet je juist vanaf!

Inhoudelijk geen tips, behalve dat ik ook zou letten op je techniek. Zomaar gaan lopen met zo'n app kan je nare blessures opleveren. Start to run is een mooie introductie en echt niet duur. Kun je altijd die app ernaast gebruiken.

Succes!
Zit er niet in die app een music player? Dat zie ik in de app staan namelijk....

Verder geen ervaring. Gebruik andere app voor hardlopen.
Heb vergelijk met andere schema's en dit is erg Mickey Mouse (voor beginners bedoel ik) hoor. Ik wandel 2 minuten en dan 1 minuut joggen. Maar bedankt voor je tip!
quote:zzonnetje schreef op 06 december 2015 @ 19:21:

Zit er niet in die app een music player? Dat zie ik in de app staan namelijk....

Verder geen ervaring. Gebruik andere app voor hardlopen.Je kuntpas bij de muziek als je een workout opstart. En hoe ik de muziek van mijn mobiel dáár in krijg...geen flauw idee. Ik kan een eigen playlist aanmaken. Dat wel. Dan klik ik op Add content. En dan kan ik alleen maar weer kiezen uit die korte standaard nummertjes van de app zelf.
Net even op mijn couch - flauw - uitgeprobeerd: als ik muziek via spotify luister gaat het wel gewoon door nadat de loopapp me instructies heeft gegeven.
Joh zet even je blije bril op, een beetje humor is niets mis mee en ik gaf je een serieus goedbedoeld advies.
Huh? Ik reageerde toch niet kribbig ofzo?
Zo kwam je wel een beetje over. Maar fijn dat het niet zo bedoeld was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven