Samsung galaxy mini - internet

25-05-2011 14:39 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zet je je internet makkelijk aan en uit bij dit geval?

Ik word er niet goed van.
Tja,op inernet vidnt ik alleen maar teksten dat het heel makkelijk moet zijn...

plak:

Met de Samsung Galaxy Mini heeft u echte entertainment op zak. We hebben al geschreven over het Google Android OS, maar hoe kan dat zonder mobiel internet? Met de Samsung Galaxy Mini kunt u via Wifi het internet op, maar ook gebruik maken van het razendsnelle HSDPA netwerk.

Met Wifi het internet op

Wifi is natuurlijk een van de beste manieren het internet op te gaan. Het is razendsnel en u hoeft u zich geen zorgen te maken over uw data-abonnement. De Samsung Galaxy Mini heeft een goede webbrowser waarmee u perfect webpagina’s kunt weergeven. Het enige minpunt is dat de Samsung Galaxy Mini geen flash kan weergeven.

Samsung Galaxy Mini HSDPA

Maar Wifi is natuurlijk niet het enige, dankzij de HSDPA verbinding bent u niet meer gebonden aan een plaats om met de GSM het internet op kan gaan. Vrijwel overal in Nederland heeft u een goede dekking waarmee u met de Samsung Galaxy Mini razendsnel kunt surfen. Internet, E-Mail en entertainment, met de Samsung Galaxy Mini is alles bereikbaar, thuis of onderweg.

Je hebt wel een abbo voor mobiel internet? (durf het bijna niet te vragen, want het zou wel heel dom zijn, maar vraag het toch...)
Ik ga binnenkort op vakantie en ik heb geen zin dat het de heletijd aan zou kunnen staan.
1. Instellingen

2. Draadloos en netwerken

3. Mobiele netwerken

4. Namen toegangspunten

5. Verander de APN settings zodat hij geen netwerk meer kan vinden

Of gewoon even een programma als APN Droid downloaden waarmee je de keuze hebt om 3G uit te schakelen.
Waar kan je dat vinden? Ik ben altijd wat huiverig om onbekende dingen op mijn telefoon te laden.
Market

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven