samsung galaxy s2 beeld raar wat nu?

04-03-2012 22:47 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat er aan de hand is. het begon met een kleine zwarte vlek die nu steeds groter en donkerder word. Smsen kan niet meer. Bellen nog net omdat de rechterkant vlekvrij is. Zeker de helft is zo. Wat kan ik hieraan doen en waar komt het door?

Alvast bedankt
Tek time you gon fine ants belly
Gevallen? In een vochtige ruimte gehad? In de regen?

Heb je hem al aan en uit gezet?

Update je hem regelmatig?
Je scherm is kapot. Simpeler kan ik het niet zeggen. Als je nog garantie hebt zou ik dat claimen. Heb je dat niet dan zelf even een nieuw scherm kopen op ebay en vervangen. Kost een paar tientjes en dan heb je een nieuw scherm.
quote:Tijntje schreef op 04 maart 2012 @ 22:55:

Je scherm is kapot. Simpeler kan ik het niet zeggen. Als je nog garantie hebt zou ik dat claimen. Heb je dat niet dan zelf even een nieuw scherm kopen op ebay en vervangen. Kost een paar tientjes en dan heb je een nieuw scherm.Klinkt als val-, stoot-, of drukschade, valt niet onder garantie.
quote:Bezzzz schreef op 05 maart 2012 @ 07:33:

[...]

Klinkt als val-, stoot-, of drukschade, valt niet onder garantie.Hoeft absoluut niet perse het geval te zijn. Komt ook vaak voor bij laptops waar uiteraard ook een LCD in zit en als de telefoon niet mishandeld is, lekker Samsung laten uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven