Samsung Galaxy S2 mail icoontje

04-03-2013 19:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet goed in de wondere wereld van de smartphone, ik heb nu een samsung galaxy S2.

Bij mijn mail komt er wanneer er nieuwe mail binnenkomt, een cijfertje te staan. Ik word er erg nerveus van en kan het dan niet laten om niet te kijken. Ik wil dus graag van het cijfertje af :-)

O,ja mijn mail er helemaal af doen, kan niet, gezien dit de telefoon is van mijn werkgever.

Weet iemand raad, of anders hoe dit cijfertje heet, zodat ik wat gerichter kan googlen?
Kun je niet gewoon de e-mailmeldingen uitzetten?
Synchronisatie uitzetten, en pas weer aanzetten als jij toe bent aan je mail.
de meldingen krijg ik niet uit, maar wil ik dus wel heel graag.

het idee van sychroniseren kan ook, maar eigenlijk wil ik gewoon dat cijfertje weg hebben...
quote:tringtring schreef op 04 maart 2013 @ 21:01:

de meldingen krijg ik niet uit, maar wil ik dus wel heel graag.

het idee van sychroniseren kan ook, maar eigenlijk wil ik gewoon dat cijfertje weg hebben...Als je naar je e-mail gaat (Instellingen, E-mail) kun je daar ergens kiezen voor (account)instellingen en daar vind je e-mailmeldingen. Het hangt er een beetje van af welke app je gebruikt (e-mail, hotmail, gmail of een andere app).
Wiehaaaa! Het is gelukt met het synchroniseren!

Heel erg bedankt!
Naar aanleiding hiervan heb ik een soortgelijke vraag (nou ja ongeveer hetzelfde onderwerp): Ik heb een yahoo mailaccount en dat is gekoppeld aan mijn samsung S2. Wanneer ik op mn pc mijn mail heb bijgewerkt dan pikt mijn telefoon dat niet op. Dus moet ik alsnog alle mailtjes die al heb gelezen, gedelete enz doorworstelen (en nogmaals deleten, openen enz). Grr. Lijkt mij dat dit makkelijker kan maar hoe? (Ik nam aan dat mijn telefoon altijd automatisch zou synchroniseren, maar doet ie dat wel? Lijkt mij nl niet.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven