Samsung galaxy Tab 8.9 3G

05-01-2013 18:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met de Samsung Galaxy Tab 8.9 3G.

Ik heb een aanbieding gezien waar deze bij zit, en samsung bevalt mij altijd goed, dus heb hier wel oren naar.

Ik zal hem voornamelijk thuis gebruiken

Wat zijn julllie ervaringen? De grootte?

Ik weet niet welke android versie deze draait, maar als er een update is, kun je je tablet dan updaten?

Waarom zou ik deze tablet wel/niet moeten kopen?
.
Dus die kan je niet updaten naar een andere versie. Komen er dan de gebruikelijke updates? (zoals op je pc/laptop met windows)

Andere tablets zijn niet relevant/interessant. Deze zit bij de aanbieding, anders had ik er nooit naar gekeken. Het is echt deze of geen, zeg maar.

Ben vooral nieuwschierig nog naar gebruikerservaringen.
.
Ik heb hem laatst gekocht. Heel bewust de afweging gemaakt tussen oud model of nieuw model, maar ik wilde perse deze maat. In het begin wel wat problemen gehad met Google Play die telkens crashte, maar dat probleem is nu (na 2x terugzetten op fabrieksinstellingen) helemaal opgelost.

Ik ben er erg blij mee, maar ben ook niet van plan om er ingewikkelde dingen mee te gaan doen. Gebruik hem met name om series op te kijken (flash) en dat gaat prima.

En het formaat vind ik heerlijk! Nu kwam ik van een iPhone 3G, dus ben waarschijnlijk ook niet heel kritisch.

Enige echte nadeel vind ik dat ik er geen WhatsApp op krijg. Zeker nu mijn iPhone 3G ook niet meer geüdatet kan worden.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
.
.
.
@oddjobx dank je voor je links en info.

@ S7rin Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Gelukkig geen negatieve berichten. Het is ook echt een cadeautje erbij. en zal echt voor de fun gebruikt worden. Er zit ook een Samsung Galaxy S advanced bij. En zoals ik begrepen heb, is het gunstig om dezelfde telefoon/besturingssysteem te hebben?

Als er nog mensen met gebruikerservaringen over de tablet of de telefoon zijn; graag.
.
.
bedankt voor de reacties. Ik heb net toch maar de aanbieding gekocht:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven