Script-melding maakt me het forummen onmogelijk!

08-10-2013 20:23 43 berichten
In Firefox dan.

Het is onmogelijk om iets aan te klikken of om iets te doen, want dan krijg ik een melding 'een script op de pagina is bezig of het reageert niet meer, u kunt het script nu stoppen' blabla. Maakt niet uit wat ik doe, of ik stop of doorga, m'n browser loopt vast, en na een paar seconden komt de melding weer.

Zit nu in Chrome, maar ik wil gewoon kunnen forummen in mijn standaard browser.

Meer die dit probleem hebben? (Eerder vanmiddag/vanavond was er nog niks aan de hand!)
Alle reacties Link kopieren
Ja heb ik ook. Ik heb al gegoogeld en wat geprobeerd maar ik kom er niet uit.

En ik heb nu hier stack overflow pfffffffffffffffffffffffff. ( IE)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zelfde probleem met FF
Ah,ik dacht al dat het aan mij lag, firefox opnieuw geinstalleerd....hielp ook niet

Nu maar even in chrome
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hee, ik heb net de pc weer opnieuw opgestart hierdoor. Balen, want ben ondertussen ook aan het werk, met allerhande pagina's open! Ik denk een stille hint dat ik hier maar moet afsluiten
Hebben jullie toevallig ook adblocker? Want ik ruik een vooropgezet plan van Viva en de adverteerders hier.

(aargh, was vergeten hoe irritant het forummen is met al die advertenties overal )
+ 2000000
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En ik ga lekker naar het ander forum ze zoeken het hier maar uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 08 oktober 2013 @ 20:48:

En ik ga lekker naar het ander forum ze zoeken het hier maar uit.Oja, die was ik alweer helemaal vergeten
quote:jellybelly schreef op 08 oktober 2013 @ 20:49:

[...]

Oja, die was ik alweer helemaal vergeten
Maarja, en nu? Moet dit niet ergens gemeld worden?

edit: oh, ik zie dat er al over wordt gepraat in het bug-topic. Ben niet op m'n scherpst vandaag.
Ik denk dat die achterlijk grote BH reclame die het forum van links naar rechts beslaat de boosdoener is.
Oh die heb ik niet Enn! Wel allemaal andere dingen.
Het staat ook al in het bug topic en daar wordt Firefox als boosdoener aangewezen door Viva, ook al heb ik het alleen hier.
quote:Enn schreef op 08 oktober 2013 @ 21:06:

Ik denk dat die achterlijk grote BH reclame die het forum van links naar rechts beslaat de boosdoener is.Ik dacht weer aan Arke, want die was ook weer in beeld en die veroorzaakte een paar maanden terug ook al ellende.
Hier ook hetzelfde probleem. En Viva is het probleem, niet firefox.

Op verschillende sites heb ik geen probleem, alleen sinds vanmiddag hier. Heb verdorie alles opnieuw geïnstalleerd.

Prutsers bij viva.
quote:Mopsie41 schreef op 08 oktober 2013 @ 21:17:

Hier ook hetzelfde probleem. En Viva is het probleem, niet firefox.

Op verschillende sites heb ik geen probleem, alleen sinds vanmiddag hier. Heb verdorie alles opnieuw geïnstalleerd.

Prutsers bij viva.Nee hoor ook al hebben velen dit echt alleen op het VF dan nóg ligt dit echt alleen aan Firefox.
Ik heb ieder geval nergens last van (internet explorer) of ze hebben het al verholpen?
.
.
quote:oddjobx schreef op 08 oktober 2013 @ 21:28:

JellyBelly, als je FF wilt gebruiken, moet je Javascript uit zetten.

(Bovenaan, bij Extra.)

Of de plug-in NoScript erop zetten.

Dat is toch een super-iets, want scripts zijn met Java het meest riskante.

Adblocker helpt nu misschien niet.

Dat zou dan met een extra opdracht erin moeten.Waar kan ik javascript dan uitzetten bij Extra? Ik kan het niet vinden.
Ik heb javascript uitgezet maar behoud het probleem.
.
Oh, dan begin ik er ook niet aan, dan maar even in Chrome totdat Viva het probleem heeft opgelost.
quote:oddjobx schreef op 08 oktober 2013 @ 21:47:

@Zevanja, ik zit nu in Opera.

Zal Firefox zo dadelijk aanzetten.

@Cateau, Javascript uit, en de pagina ververst?

Dan kan 't eigenlijk niet voorkomen.

Maar je hoort 't zo.

Jazeker.

Het kan zijn dat ik een ander onderdeel van Java heb uitgezet. Ik zal eens kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven