Script-melding maakt me het forummen onmogelijk!
dinsdag 8 oktober 2013 om 20:23
In Firefox dan.
Het is onmogelijk om iets aan te klikken of om iets te doen, want dan krijg ik een melding 'een script op de pagina is bezig of het reageert niet meer, u kunt het script nu stoppen' blabla. Maakt niet uit wat ik doe, of ik stop of doorga, m'n browser loopt vast, en na een paar seconden komt de melding weer.
Zit nu in Chrome, maar ik wil gewoon kunnen forummen in mijn standaard browser.
Meer die dit probleem hebben? (Eerder vanmiddag/vanavond was er nog niks aan de hand!)
Het is onmogelijk om iets aan te klikken of om iets te doen, want dan krijg ik een melding 'een script op de pagina is bezig of het reageert niet meer, u kunt het script nu stoppen' blabla. Maakt niet uit wat ik doe, of ik stop of doorga, m'n browser loopt vast, en na een paar seconden komt de melding weer.
Zit nu in Chrome, maar ik wil gewoon kunnen forummen in mijn standaard browser.
Meer die dit probleem hebben? (Eerder vanmiddag/vanavond was er nog niks aan de hand!)
dinsdag 8 oktober 2013 om 20:28
dinsdag 8 oktober 2013 om 20:54
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:06
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:12
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:20
quote:Mopsie41 schreef op 08 oktober 2013 @ 21:17:
Hier ook hetzelfde probleem. En Viva is het probleem, niet firefox.
Op verschillende sites heb ik geen probleem, alleen sinds vanmiddag hier. Heb verdorie alles opnieuw geïnstalleerd.
Prutsers bij viva.Nee hoor ook al hebben velen dit echt alleen op het VF dan nóg ligt dit echt alleen aan Firefox.
Hier ook hetzelfde probleem. En Viva is het probleem, niet firefox.
Op verschillende sites heb ik geen probleem, alleen sinds vanmiddag hier. Heb verdorie alles opnieuw geïnstalleerd.
Prutsers bij viva.Nee hoor ook al hebben velen dit echt alleen op het VF dan nóg ligt dit echt alleen aan Firefox.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:36
quote:oddjobx schreef op 08 oktober 2013 @ 21:28:
JellyBelly, als je FF wilt gebruiken, moet je Javascript uit zetten.
(Bovenaan, bij Extra.)
Of de plug-in NoScript erop zetten.
Dat is toch een super-iets, want scripts zijn met Java het meest riskante.
Adblocker helpt nu misschien niet.
Dat zou dan met een extra opdracht erin moeten.Waar kan ik javascript dan uitzetten bij Extra? Ik kan het niet vinden.
JellyBelly, als je FF wilt gebruiken, moet je Javascript uit zetten.
(Bovenaan, bij Extra.)
Of de plug-in NoScript erop zetten.
Dat is toch een super-iets, want scripts zijn met Java het meest riskante.
Adblocker helpt nu misschien niet.
Dat zou dan met een extra opdracht erin moeten.Waar kan ik javascript dan uitzetten bij Extra? Ik kan het niet vinden.
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:52
quote:oddjobx schreef op 08 oktober 2013 @ 21:47:
@Zevanja, ik zit nu in Opera.
Zal Firefox zo dadelijk aanzetten.
@Cateau, Javascript uit, en de pagina ververst?
Dan kan 't eigenlijk niet voorkomen.
Maar je hoort 't zo.
Jazeker.
Het kan zijn dat ik een ander onderdeel van Java heb uitgezet. Ik zal eens kijken.
@Zevanja, ik zit nu in Opera.
Zal Firefox zo dadelijk aanzetten.
@Cateau, Javascript uit, en de pagina ververst?
Dan kan 't eigenlijk niet voorkomen.
Maar je hoort 't zo.
Jazeker.
Het kan zijn dat ik een ander onderdeel van Java heb uitgezet. Ik zal eens kijken.