Sims 3

06-06-2009 09:33 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die helemaal enthousiast van Sims zijn en nummer 3 al in huis hebben?

Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.

Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
quote:_CeCe_ schreef op 10 juni 2009 @ 21:17:

Ook ik ben verslaafd en heb al (te) veel tijd aan het spel besteed.

Ik vind het weer erg leuk maar de meubels vallen mij wel tegen. Ik had verwacht dat deze moderner en mooier zouden zijn. Misschien gebruiken ze hier de uitbreidingen voor?

Sowieso is het basisspel daar altijd best wel karig mee en is het assortiment veel uitgebreider met de expension packs.

Je kunt nu wel alle meubels en kleding zelf kleuren, en dat geeft het allemaal wel een hele andere look. Ik vind dat echt een hele leuke optie.
YES! hahaha ik ben echt erg!

Wilde zo graag ff simmen maar om 11.00uur krijg ik visite dus dacht laat ik er maar niet aan beginnen.

Belt visite net, staan in de file... 8km file nog voor zich en al tig achter zich en zal nog wel een uur duren....gniffel

*zet Sims aan*
Moeten we dit topic misschien binnenkort laten verhuizen naar psyche?
quote:Tinkeldel schreef op 10 juni 2009 @ 23:06:

[...]

Sowieso is het basisspel daar altijd best wel karig mee en is het assortiment veel uitgebreider met de expension packs.

Je kunt nu wel alle meubels en kleding zelf kleuren, en dat geeft het allemaal wel een hele andere look. Ik vind dat echt een hele leuke optie.

O echt? Ik wist niet dat je de meubels ook zelf kon kleuren.

Zal ik morgen toch weer "even" moeten spelen om dat uit te proberen. Vervelend nou. Bedankt!
@starshine, ik had ze allebei een vruchtbaarheidsbehandeling gegeven en toen kwam er dus een drieling.

@twompie, als je een verjaardagstaart koopt en de kaarsjes laat uitblazen, wordt je gekozen sim ouder, ondanks dat je nog een aantal dagen zou moeten.
Nu heb ik een peuter en een baby en ineens grijs haar!
quote:misschicken schreef op 12 juni 2009 @ 08:35:

Nu heb ik een peuter en een baby en ineens grijs haar!Dat had ik ook hoor, toen mijn kinderen die leeftijd hadden
Vinden jullie alles ook zo vreselijk lang duren?? Of misschien ligt het aan mijn geduld, maar ik herinner me van vroeger, dat ik het veeeeeeeeeeel langer achter elkaar kon spelen, en nu verveel ik me echt, als mijn poppetje bijvoorbeeld naar het werk is.. Gaaaap
quote:Starshine schreef op 12 juni 2009 @ 16:53:

[...]

Dat had ik ook hoor, toen mijn kinderen die leeftijd hadden Ik begin nu pas te grijzen, nu ze puberen, en dat is al erg zat....en nou gaat mijn simtrien al grijzen van een peuter!
quote:Jannemaan schreef op 12 juni 2009 @ 20:23:

Vinden jullie alles ook zo vreselijk lang duren?? Of misschien ligt het aan mijn geduld, maar ik herinner me van vroeger, dat ik het veeeeeeeeeeel langer achter elkaar kon spelen, en nu verveel ik me echt, als mijn poppetje bijvoorbeeld naar het werk is.. GaaaapEr zit een fast forward knop op he...
quote:misschicken schreef op 12 juni 2009 @ 21:21:

[...]

Er zit een fast forward knop op he...De fast-forward is een stuk langzamer dan die van sims 1 en 2. Het valt me vooral 's nachts op, duurt echt lang.
Ja... dat vind ik ook! En Bij sims 1 en 2 bleef hij gewoon snel doorgaan zeg maar, maar bij deze moet je bij elke 'handeling' weer opnieuw op die knop drukken...
Dat hoeft niet hoor Jannemaan, moet je gewoon niet de fast forward gebruiken maar die ervoor, gaat even snel maar houdt niet op na een handeling.
WHAT THE FUCK?!!?!?!?!?!?

vergeet ik de openhaard uit te doen, ontstaat er brand.

Laat ik mijn husband de brand blussen, vliegt hij zelf in de fik!?!?!??!!? Niet meer uit te krijgen, KRIJST het uit terwijl zijn hele lijf in de brand staat. Ik nog in uiterste wanhoop op de douche klikken om hem te blussen.. bleek ook een optie te zijn "vuur doven met douchen". Maar woon dankzij "motherlode" in een kapitale villa waar je een uur naar de douche moet lopen. Mijn man stort krijsend van pijn en vlammend ter aarde. Magere Hein komt eraan en hop man dood en weg...

UH!?!??!!?!? DOESNIE!!!!!!!!!!!!!!!

M'n andere simmetje is nu helemaal aan het brullen van verdriet. Nou jaaaaaah wat idioot!

Of ik nog even een graftekst wilde uitzoeken. Aangezien ik mijn simman de naam van mijn eigen kerel heb gegeven, was ik toch niet van plan daadwerkelijk "rust zacht lieve Twompman" op een urn te zetten zeg. Pfff klotespel!
!
Ik ben helemaal verslaafd geweest aan de Sims2 en ben nu ook al een tijdje bezig met versie 3. Sommige dingen zijn echt verbeterd, bijvoorbeeld dat je nu veel makkelijker door de stad kunt bewegen, en tegelijkertijd op meerdere kavels kunt spelen. Maar wel jammer dat je niet meer dan 1 zelfgemaakte familie in een buurt kunt zetten (of kan dat wel??).

Dat je de meubels, kleding etc. nu kunt aanpassen qua stof en kleur is ook helemaal geweldig!
Als je hem niet opgeslagen hebt kun je weer verder met je twompman. Athans, dat was met the simms 2.

Heb hier alle versies liggen van 2, maar de computer kan het niet aan. Ik baal zo, want ik vindt het zo leuk!

Ik vind juist het "leven" leuk en vind het bouwen van huizen niks. Mijn vriend vind juist het huizen bouwen leuk dus zeg ik tegen hem hoe het huis eruit moet komen te zien, wie er komen wonen enz enz. en hij bouwt het voor me.

Vond het zo grappig dat je opgehaald kan worden door een alien en dan zwanger werd. Heb wel vaker tweelingen gehad, maar nooit drielingen.

Ook de geest zien van een overledene vond ik erg leuk en magere hein zien komen. Haha, niet dat ik wilde dat mijn sims dood gingen, maar als de tijd rijp is...

Het is zo leuk als je vreemd gaat en je man/vrouw komt erachter.

Ow ik wist dat ik dit topic NIET moest lezen. Ik had mezelf beloofd dit niet te doen want ik wist dat ik dan weer veel te veel zou hebben om te simmen.

Maar om nou en de sims 3 te gaan kopen en een nieuwe computer hiervoor gaat me net iets te ver. Helaas.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Euw... dank voor tip maar ben ff gestopt en heb het opgeslagen. Dohhh lekker dom ook, had ik zelf wel moeten bedenken.

Heb haar maar een kind laten adopteren alleen schijt die steeds z'n broek vol (ooow doen baby's dat! )

Natuurlijk ging mijn plee kapot, bel ik een monteur die niets komt maken maar een beetje uit mijn koelkast staat te eten?!?!!? Ik vraag "ga weg" gaat niet neee hij zegt" flip ziet Twomp wel zitten". Ik "jaag weg" nope.. ziet Twomp wel weer zitten. Heb nu al 6 keer weggejaagd maar die lul gaat niet!!

Ondertussen jankt frupje (baby) of nou ja, broek zit weer vol en ik dacht wat hoor ik toch voor creepy deuntje.... blijkt mijn in de fik staande overleden man door het huis te spoken.

KAN IEMAND ME FF HELPEN! whahahahaha moet van spookman af, moet van monteur af en als die broekschijter niet ophoudt moet ik daar ook vanaf!

Moet immers topchirurg worden he
1 van mijn sims geniet ervan als andere sims zich rot voelen en ze wil naar het kerkhof om geesten te zien.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Heerlijk de sims, heb 3 meteen sinds de release. Had een gezin ingericht van twee personen, heb ik heel die carrieres op de rit, perfecte schema's, doe ik een keer " O jaaa" zit ik daarna opeens met een tweeling!!! Nou, lekker geemancipeerd, maar toen kon ik thuis blijven om voor die koters te gaan zorgen. Gelukkig had ik mijn royalty's nog :-) en heb ik nu een minaar in het park :-)

Oeps, verslaving denk ik...

PS werkt het nog dat je kinderen bij slechte schoolprestaties worden opgehaald voor het leger
Ik wil ook een motto
M'n Simpie heeft nachtdiensten in het ziekenhuis en komt steeds slaap tekort: overdag werken en 's nachts bereikbaarheidsdienst. Dus ik voor de zekerheid een oppas voor de nacht aangenomen.... GAat die eikel in mijn slaapkamer tv staan kijken! en moet m'n Simpie er steeds uit om de tv weer uit te zetten.

En wat gaat het weekend toch snel. Eten, douchen, baby verschonen/eten geven/knuffelen, wc repareren en nog een keer eten HOP tis al weer 's avonds laat.

Lekker klagen maar toch... kan het niet uitzetten!

Nu net toch maar gedaan hehehe.

Een vriendin belde me al op vanavond met wat tips om mijn dode man terug te halen maar mocht niet meer baten helaas.

Ow sinds ik zijn graf uit de tuin heb gehaald en bij het kerkhof heb geplaatst komt hij ook niet meer spoken
Twomp, ik kom niet meer bij als je over je dooie sim vertelt hahaha
Ik lag ook in een deuk toen je beschreef hoe je man uhm... om kwam door brand...hilarisch spel

Nog gecondoleerd trouwens
heheheh ja kip lach er maar om, tis dramatisch! Ook lekker detail: er lagen twee hoopjes as op de plek waar man heeft staan fikken. Als ik er met m'n muis heen ga staat de naam van mijn man erbij, twee hoopjes Twompiemeneer.

NOG achterlijker... ik wilde mijn simmetje de hoopjes ff bij elkaar laten bezemen maar dat kon ze niet aan.. te verdrietig. Wordt ze de volgende dag wakker, IS ZE SJAGGIE OMDAT ER VIEZIGHEID IN HUIS LIGT!! Ja ... hoe vervelend he.. dooie Twompmeneer op de grond! Godverdegodver!
quote:Milagro schreef op 13 juni 2009 @ 21:22:

Ik ben helemaal verslaafd geweest aan de Sims2 en ben nu ook al een tijdje bezig met versie 3. Sommige dingen zijn echt verbeterd, bijvoorbeeld dat je nu veel makkelijker door de stad kunt bewegen, en tegelijkertijd op meerdere kavels kunt spelen. Maar wel jammer dat je niet meer dan 1 zelfgemaakte familie in een buurt kunt zetten (of kan dat wel??).

Je kunt wel nog een tweede huis in je buurt zetten. Ik kan het hier wel helemaal uitleggen, maar dat is nogal een verhaal. Het staat wel in het boekje wat er bij zit. Bladzijde 21: Actieve huishouden wijzigen. Dan kun je ook een ander huishouden in een huis zetten. Het huishouden waar je dan eerst mee speelde, wordt dan nog wel gewoon ouder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven