Sims 3
zaterdag 6 juni 2009 om 09:33
Zijn er nog meer mensen die helemaal enthousiast van Sims zijn en nummer 3 al in huis hebben?
Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.
Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.
Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
woensdag 26 mei 2010 om 21:54
Watvoor systeemgegevens hebben jullie op je computer?
Ik weet welke eisen er voor de Sims 3 bestaan, maar dit is het minimale en dan vraag ik me af of het het dan wel waard is.
Want de hele tijd uitvallen, heeeeel lang nadenken enzo kun je nauwelijks spelen.
Dit had ik op het laatst bij Sims2 en dan word ik geïrriteerd...
Ik weet welke eisen er voor de Sims 3 bestaan, maar dit is het minimale en dan vraag ik me af of het het dan wel waard is.
Want de hele tijd uitvallen, heeeeel lang nadenken enzo kun je nauwelijks spelen.
Dit had ik op het laatst bij Sims2 en dan word ik geïrriteerd...
donderdag 27 mei 2010 om 16:38
woensdag 2 februari 2011 om 19:58
een vraag: ik heb verouderen uit gezet. Ik wil wel dat de baby ouder word! Staat al dagen dat de baby over 3 dagen een peuter zal zijn, maar dat wordt hij dus niet.
Moet ik dus toch het verouderen inschakelen? Dan komen de ouders helaas wel snel in hun volgende levensfase, en als je eenmaal in die levensfase zit zal je toch niet meer voor een baby kunnen zorgen??
Help me please;)
Moet ik dus toch het verouderen inschakelen? Dan komen de ouders helaas wel snel in hun volgende levensfase, en als je eenmaal in die levensfase zit zal je toch niet meer voor een baby kunnen zorgen??
Help me please;)
donderdag 3 februari 2011 om 00:04
Hier alleen SIMS 1 in huis. Mijn dochter speelt het graag.
Voor vragen over het spel SIMS1 t/m 3 bestaat er een SIMSforum met veel tips. Heel handig dus!
www.simsforum.nl
Voor vragen over het spel SIMS1 t/m 3 bestaat er een SIMSforum met veel tips. Heel handig dus!
www.simsforum.nl