Sims 3

06-06-2009 09:33 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die helemaal enthousiast van Sims zijn en nummer 3 al in huis hebben?

Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.

Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
Ik vind het echt een superleuk spel! Er zijn zoveel meer mogelijkheden dan in de Sims 2
Ik vind het ook erg leuk, ben de hele dag al in de weer. Dingen uit vinden en zo. De eerste bugs ben ik al tegen gekomen, dus dat is wel wat jammer.

Weet jij ook hoe je er voor kunt zorgen dat de babysitter dagelijks terug komt? Ik moet haar nu iedere keer bellen als ze moet komen.
Zo verslavend dat spel...
Net aan begonnen, poppetje gemaakt enzo. En dan looptie vast als het even te heftig wordt zoals op de fiets crossen of.... een baan zoeken??? Haha... ben nu maar even mn computertje aan het ontdoen van grote fillumps enzo zodat er wat meer ruimte is en ga zo wat aan de beeldresolutie etc. doen. Hopelijk dattie ut dan wel gewoon doet. Vind het wel leuk want heb huisje al ingericht!
Het is bij mij ook best wel zwaar, heb al een aantal keer gehad dat het scherm ineens helemaal blauw wordt.

Ik hoefde het niet helemaal af te sluiten. Ik ging even terug naar Windows, klikte weer op het spel en toen deed het weer.

Heb mijn vriend net maar gevraagd of hij me er achter weg wil sturen. Hij is zo meelevend met deze verslaving, maar zo kom ik er nooit achter weg
Leuk, ik heb Sims 1 en die heb ik weer eens van stal gehaald. Ik zit er erg over te denken Sims 3 aan te schaffen, vooral omdat er veel meer mogelijk is dan in deel 1.
Ja, ik heb het spel ook en vind het wederom ontzettend leuk. Ik ben wel al een paar keer opnieuw begonnen om het spel een beetje beter onder de knie te krijgen, maar nu loopt het lekker. Had eerst een gezin waar ze binnen notime 6 kinderen hadden ongelofelijk kort op elkaar (1-ling, 2-ling en 3-ling) en dat was echt niet te doen, dus maar opnieuw begonnen.

Af en toe breekt het spel gewoon af, dat is wel jammer, zeker als je een tijdje niet hebt opgeslagen.
6 kinderen? Krijgen je sims vanzelf kinderen in sims 3? In 1 en 2 moet je daar voor kiezen.
Ik heb hem sinds vrijdagavond en de hele vrijdagavond + een deel van de nacht ( ) en vandaag een uurtje of 6 gespeeld. Lekker verslaafd dus alweer.

Ik heb trouwens de collectors edition, dus met usbstick in de vorm van het diamantje boven hun hoofden.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
<< is downloading...let the games begin
Tsss erg! Ik had nog nooit eerder SIMS gespeeld maar och, vroeg mijn vriend eens of hij 3 op mn laptop wilde zetten.

Nou ja.. wel vastloperig op mn laptop dat wel maar.. WAT EEN LEUK SPEEEEL! Vannacht tegen 04.00uur maar eens opgehouden tsss.

Hoe maak ik baby's? Kan nergens vinden hoe we van bil moeten gaan. Ik klik dan wel op het poppetje en dan op romantisch en dan op vrijen maar dan gebeurd er weinig dat op seks lijkt.

Vinden jullie ook dat je wat weinig tijd hebt voor verschillende dingen? De tijd vliegt echt en soms komen ze van werk en kan ik ze maar nét laten eten, plassen en slapen en HOP moeten ze weer naar het werk. Beetje gek? Ze kon niet eens meer even kletsen en of douchen. Nu weekend daar dus eindelijk wat meer tijd.

Ow en m'n man wil een schaaktafel.. waar moet ik die nou weer vandaan halen?

Ik heb nu ook sims3, ziet er leuk uit!
Kindjes krijg je door op bed te relaxen met z'n tweeën en dan 'try for baby'. Ik heb hem in het engels er op gezet, dus weet niet hoe het in het nederlands heet.

Soms als ze heel erg romantisch met elkaar zijn (veel zoenen) dan wil de optie er ook wel eens voor komen en dan lopen ze naar het bed.

Ik heb nu eindelijk door hoe je meerdere families in één stad zet. Alleen als je met een andere familie gaat spelen, worden de oudere families ook ouder. Op zich wel leuk. Bij TS2 had ik dan op een gegeven moment, dat de kinderen ouder waren dan hun ouders.

Ik heb ook die collector's edition, ik wist niet eens dat ik die had besteld.

Ik heb het hele weekend gespeeld, ga er nu maar eens mee ophouden. Ik ben morgen lekker vrij, dus kan ik ook spelen
Twompie, jij zit zó op de verkeerde pijlert....tsssss hoe je baby's maakt!
whahahaha jaaa chikkie a dirty mind

Ga het even proberen want ze hebben immers weekend whahahaha
Ik had hem eerst gedownload, maar omdat je met de winkel versie meer mogelijkheden hebt toch maar gekocht.

Ik vind hem veel leuker dan sims 1 en 2, alleen jammer dat je nu in de winkels niet meer kunt kijken, dit kon bij sims 2 wel.
Ik mis die filmpjes wel een beetje bij de eerste zoen, en bij het trouwen. Dit vond ik altijd erg leuk.

Ik mis het ook wel dat ik niet meer in winkels kan rondlopen.

Ik vind het wel ontzettend fijn, dat wanneer je kleine kinderen een fles geeft dat de fles daarna verdwijnt.

Ik ga even door het huis heen met een poetsdoek, en dan is sims weer van mij
quote:Flashy schreef op 08 juni 2009 @ 11:00:

Ik had hem eerst gedownload, maar omdat je met de winkel versie meer mogelijkheden hebt toch maar gekocht.

Ik vind hem veel leuker dan sims 1 en 2, alleen jammer dat je nu in de winkels niet meer kunt kijken, dit kon bij sims 2 wel.Kwestie van de goeie downloaden, mét uitbreidingen
Dames dames het loopt uit de hand!

Vorige week nog nooit een Simmetje gezien en nu.. zat vanmiddag in mijn lunchpauze thuis ff te simmen, gisteravond tot veel te laat weer te simmen, nu ga ik weer simmen.

Komt er nog een soort stabilisatieperiode waarin de verslaving zich weer laat handhaven of ben ik "lost" voor altijd?
Er komt zo'n periode twompie, alleen wanneer....ik ben erg verslaafd maar kan het alleen bij m'n vriend doen omdat m'n eigen computer het spel maar nét aankan en ik heb geen zin in een vastlopende computer tijdens m'n 'shotje sims'
Zucht....ik ben getrouwd met Sherman en ik heb een beeeeeeeb
Geheimpje: druk shift+xtrl+c tegelijk in. Dan krijg je bovenin een typvak. Daar typ je: motherlode. En voila....je bent 50.000 rijker. Dit kun je oneindig herhalen. Waarom zou je nog werken en in een klein krot wonen?
Ik zit te hopen op een speciale laptop versie zoals die er ook was bij de sims op het verlaten eiland
Hij draait hier op m'n laptop

Moest wel ff nieuwe drivers instaleren maar hij loopt nu nooit meer vast. *klinkt heel snugger maar moet toegeven dat partner de nieuwe drivers heeft geïnstalleerd en ik er zelf geen drol van weet*

Maarrehm... mijn man is nu al bejaard?! Pfff dat gaat wel heel snel zeg, straks gaat hij al dood en ik heb nog geen tijd gehad om kindjes te maken!

Had vanavond een verjaardag dus kon niet simmen, wil nu heel graag opstarten maar weet dat het dan weer 02.00uur wordt en na vannacht 02.30uur (en 07.00uur opstaan) lijkt dat niet een heel goed idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven