Smartphones: na kerst goedkoper?

14-12-2011 11:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een Samsung Galaxy s2 (los toestel) kopen. Nu vroeg ik me af of het loont om te wachten tot na kerst of na oud en nieuw. Gaan de prijzen dan vaak wat omlaag of niet? En is het überhaupt noemenswaardig? Ik kan er zelf weinig over vinden namelijk...Alvast bedankt!
ik denk niet dat dat voor enorme prijsverschillen gaat zorgen..
Nee, denk niet dat dat veel uitmaakt.

Er is altijd wel 'ergens' een aanbieding, gewoon goed zoeken.

Maar als je wilt/kunt wachten tot het nieuwe jaar, kun je dat natuurlijk altijd doen en dan bekijken of het iets scheelt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wanneer er eer en nieuwer model verschijnt dalen doorgaans de prijzen voor het oude model flink. maarja dan heb je natuurlijk niet meer de meest hippe telefoon met de dan nieuwste snufjes.
Ik zou op mp kijken als ik jou was.

Ik heb daar mijn witte galaxy s2 vandaan voor 300,- er is niks mis mee hebben hem wel opgehaald.
Bedankt voor de reacties. Het lijkt dus niet zoveel uit te maken. Marktplaats heb ik zelf niet zo'n goed gevoel bij.
Dat kan! ik ben wel blij dat ik het gedaan he .

Sucses met zoeken
Kijk eens wat die bij de mediamarkt kost..! Bij ons is die nog 560 euro..! Maar kan je verzekeren dat het geld het wel waard is..!
Prijs is rond de 500 euro. Goedkoper zal ie niet snel worden tenzij ze een nieuw model uitbrengen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven