smsjes bewaren

27-12-2011 14:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over niet al te lange tijd krijg ik een nieuw abonnement (+tel) maar ik heb een heleboel smsjes in mijn huidige tel die ik graag wil bewaren. Hoe doe je dat? Kan dat uberhaupt? Iemand ervaring met bijvoorbeeld een site waar je daarna kan afdrukken ofzo?

Dank vast!
Ik kan ze (samsung) opslaan op m'n sim, of afdrukken via bluetooth.
Welke tel. heb je nu?

Bijhorend programma op hun site downloaden, telefoon aansluiten via bluetooth of datakabel en het geheugen van je telefoon backuppen....
Ik zou zeggen; Google eens.
Mijn smsjes zijn al 2 telefoons meeverhuisd. Ze staan gewoon op je kaart en die wordt in je nieuwe toestel geplaatst.
quote:elninjoo schreef op 27 december 2011 @ 15:10:

Mijn smsjes zijn al 2 telefoons meeverhuisd. Ze staan gewoon op je kaart en die wordt in je nieuwe toestel geplaatst.

Lieve Elninjoo,

Dat is niet bij iedere telefoon hetzelfde hoor. Smsjes kan je ook automatisch op je telefoongeheugen laten opslaan ipv je simkaart.
Waarom zou je die krengen bewaren?
Ik kon maar iets van 10 smsjes op mijn simkaart meenemen, de rest staat nog steeds in mijn oude telefoon.

Verschilt dus heel erg per telefoon.
quote:zammm schreef op 27 december 2011 @ 15:27:

Waarom zou je die krengen bewaren?Ik lees in een ander topic van hem dat z'n vrouw is overleden, dus dan kan ik het me heel goed voorstellen!
Dank je wel Pimpelmeesje. Zo heeft iedereen een reden voor iets...

Maar... ik had natuurlijk gewoon even moeten google'en.

Heb iig iets gevonden: [w].savesms.nl

Kan je je smsjes heen sturen en dan later met word of excel oplsaan en bewaren.
Wat je ook kan doen is even naar een telefoonwinkel gaan. De betere winkels hebben een apparaat waarmee ze o.a. je smsjes kunnen backuppen en kunnen opslaan in een Excel file.
Het is inmiddels gelukt hoor.

Ik heb nu een mooi document met voor mij waadevolle smsjes. (Jammer dat ik er niet meer bewaard had...)

iig bedankt voor het meedenken en de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven