T-mobile netwerk doet het niet

28-06-2011 20:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist is hier (072) het noodweer in alle hevigheid losgebarsten. Ik was mobiel aan het bellen en plotseling viel het netwerk weg. Ik ben door het hele huis gelopen maar overal blijft op mijn telefoon 'geen service' staan. Aangezien ik alleen thuis ben (vandaag en morgen) en geen andere telefoon heb voel ik me hier helemaal niet op mijn gemak bij. Ik ben niet bereikbaar, maar bovenal kan ik ook niet bellen. Zijn er toevalig anderen die ook last hebben met het geen bereik hebben op dit moment met t-mobile?

Of misschien weten jullie iets wat ik kan doen. Kan helaas dus geen belletje plegen naar t-mobile. Dank jullie wel!
Kun je niet op de website kijken? Ik heb wel gewoon verbinding (regio 010).
verba volant, scripta manent.
Ik woon niet in de buurt van 072, heb wel T-mobile en nog gewoon mijn netwerk.. Misschien kan je op de site van t-mobile even kijken. Heb je my t-mobile? Dan kan je op het forum even je vraag stellen: misschien hebben meer mensen in de buurt van 072 dit probleem.
Daar staat t-mobile toch om bekend? Uitval of geen bereik. Daarom zal ik nooit een t-mobile abonnement nemen.
T mobile doet het nooit.
serieus, je hebt nu 5 minuten geen netwerk en je bent ongerust dat je niet te te bereiken bent, terwijl je wel op internet kunt? Wacht eens even rustig een paar uur af en kijk dan verder....
Ik heb al tien jaar een TM abonnement maar ik heb nog nooit problemen gehad, hooguit met oud en nieuw als de hele wereld zit te bellen.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 28 juni 2011 @ 20:28:

Ik heb al tien jaar een TM abonnement maar ik heb nog nooit problemen gehad, hooguit met oud en nieuw als de hele wereld zit te bellen.Same here. Heb nog geen 10 jaar een abonnement, maar toch al wel een hele tijd, en nooit problemen. Hoor mensen altijd klagen over T-Mobile, maar vaak zijn het anderen, met andere providers, die de problemen met hun netwerk hebben.
072 - nog wat gerommel maar het wordt alweer lichter en het regent ook veel minder.

Suc6 met T-Mobile!!!
Hier ook 072, ik heb geen rpobleem maar vriend wel, bij elke flits valt z'n verbinding weg
Hier ook 072, hier al rustig.

Gelukkig geen t-freak'n-mobile :D
Mmm dan weer vol bereik en dan weer niets. Echt heel vervelend. Maar even afwachten wat het met het volgende onweer doet.
T-mobile zuigt! Heb al de hele dag slecht bereik. En dat een paar keer in de week. Binnenkort ga ik weer lekker terug naar mn oude provider.
T-mobile is ruk.
En TO, is de (atmosferische) storing al weer opgelost? en belangrijker nog: heb je het uur niet kunnen bellen of gebeld worden wel overleefd?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Doet het hier gewoon in groningen
Loat goan!!!
Ik heb gewoon prima bereik (030).
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Mijn T-Mobile doet het beter dan mijn ziggo tv; de helft van de zenders is uitgevallen... (073)
Ik geloof niet meer in sprookjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven