T-mobile netwerk doet het niet
dinsdag 28 juni 2011 om 20:21
Zojuist is hier (072) het noodweer in alle hevigheid losgebarsten. Ik was mobiel aan het bellen en plotseling viel het netwerk weg. Ik ben door het hele huis gelopen maar overal blijft op mijn telefoon 'geen service' staan. Aangezien ik alleen thuis ben (vandaag en morgen) en geen andere telefoon heb voel ik me hier helemaal niet op mijn gemak bij. Ik ben niet bereikbaar, maar bovenal kan ik ook niet bellen. Zijn er toevalig anderen die ook last hebben met het geen bereik hebben op dit moment met t-mobile?
Of misschien weten jullie iets wat ik kan doen. Kan helaas dus geen belletje plegen naar t-mobile. Dank jullie wel!
Of misschien weten jullie iets wat ik kan doen. Kan helaas dus geen belletje plegen naar t-mobile. Dank jullie wel!
dinsdag 28 juni 2011 om 20:26
dinsdag 28 juni 2011 om 20:31
quote:MarianneDavids schreef op 28 juni 2011 @ 20:28:
Ik heb al tien jaar een TM abonnement maar ik heb nog nooit problemen gehad, hooguit met oud en nieuw als de hele wereld zit te bellen.Same here. Heb nog geen 10 jaar een abonnement, maar toch al wel een hele tijd, en nooit problemen. Hoor mensen altijd klagen over T-Mobile, maar vaak zijn het anderen, met andere providers, die de problemen met hun netwerk hebben.
Ik heb al tien jaar een TM abonnement maar ik heb nog nooit problemen gehad, hooguit met oud en nieuw als de hele wereld zit te bellen.Same here. Heb nog geen 10 jaar een abonnement, maar toch al wel een hele tijd, en nooit problemen. Hoor mensen altijd klagen over T-Mobile, maar vaak zijn het anderen, met andere providers, die de problemen met hun netwerk hebben.