Tekstverwerking app voor Android

13-12-2019 12:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!


Ik zoek een app voor op mijn tablet, een soort word met spellingscontrole en woordenteller. Nou is Word natuurlijk de perfecte oplossing, maar daar moet je een abonnement voor nemen, dat kan je niet gewoon 1x kopen en plezier van hebben, en elke maand 7 euro vind ik omslachtig. Ik heb liever een app die deze functies heeft voor gratis, of voor een eenmalig bedrag.
Iemand een idee?


Alvast bedankt!
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor op mijn iPad GoodNote 5, geen idee of daar een Android versie van is.

Edit; Nee dus ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
13-12-2019 12:33
Ik heb voor op mijn iPad GoodNote 5, geen idee of daar een Android versie van is.

Edit; Nee dus ;-D
Ah jammer! Heb ook al evernote uitgeprobeerd, maar dat vond ik een rot app
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Alle reacties Link kopieren
Lee_ schreef:
13-12-2019 12:45
Ah jammer! Heb ook al evernote uitgeprobeerd, maar dat vond ik een rot app
Ja, die heb ik ook geprobeerd, maar kon er niet aan wennen. GoodNotes 5 zag ik voorbijkomen op YouTube en ik was meteen verkocht.
Wel jammer dat die geen Android versie heeft :( Er is wel een lijst met alternatieven: https://alternativeto.net/software/good ... oid-tablet Alleen dus geen idee of die goed zijn.
¡Apagando las luces!
Heb je een Google account? Zo ja dan kun je Google docs gebruiken.
Polaris Office is ook een optie.

Evernote is geen tekstverwerker maar een app om aantekeningen te maken en (to do) lijsten te maken.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel_Madelief schreef:
13-12-2019 12:48
Heb je een Google account? Zo ja dan kun je Google docs gebruiken.
Polaris Office is ook een optie.

Evernote is geen tekstverwerker maar een app om aantekeningen te maken en (to do) lijsten te maken.
Is daar een spellingscontrole en woordenteller? Ga het even uittesten, die staat geloof ik standaard op mijn tablet
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, Android is van Google. En Google heeft een uitstekende set programma's voor tekstverwerking, spreadsheets, presentaties en dergelijke. Het heet Google Drive. Het is gekoppeld aan je email adres van gmail. En die gebruik je toch al om je telefoon/tablet te gebruiken.
Ik werk er zakelijk al jaren mee. Het is heel even wennen, maar ik vind het persoonlijk echt veel fijner als al die Microsoft programma's .
Het is natuurlijk gewoon helemaal gratis.
En je kunt in dit programma ook gewoon je Microsoft documenten gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
13-12-2019 12:57
Inderdaad, Android is van Google. En Google heeft een uitstekende set programma's voor tekstverwerking, spreadsheets, presentaties en dergelijke. Het heet Google Drive. Het is gekoppeld aan je email adres van gmail. En die gebruik je toch al om je telefoon/tablet te gebruiken.
Ik werk er zakelijk al jaren mee. Het is heel even wennen, maar ik vind het persoonlijk echt veel fijner als al die Microsoft programma's .
Het is natuurlijk gewoon helemaal gratis.
En je kunt in dit programma ook gewoon je Microsoft documenten gebruiken.
Heb het inmiddels geprobeerd, het word inderdaad even wennen maar het ziet er goed uit! Dank voor de tip!
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven