Tele2 of Vodafone?

22-03-2016 17:39 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een nieuw telefoonabonnement afsluiten en twijfel tussen Tele2 en Vodafone.

Ik zit al jaren bij Vodafone en ik heb eigenlijk nooit klachten.

Alleen is Vodafone erg duur. Zeker in vergelijking met Tele2.

Ik heb geen ervaring met Tele2.

Heeft er iemand advies of tips?
Ik zit al jaren bij tele2, heb er ook jarenlang internet van afgenomen. Prima bedrijf, prima service en nooit klachten. Het netwerk is van T-mobile en werkt gewoon altijd. Je kan je telefoonnummer meenemen.
Ik heb al jaren Tele2, ik heb geen klachten en het is een goed netwerk voor weinig geld.
omdat ik woon waar ik woon heb ik Vodafone. Tele2 (Tmobile netwerk) werkt hier niet helaas.. Maar vodafone bevalt me dus prima. heb goede deal destijds gemaakt..
Ik woon in de randstad dus beide hebben goed bereik volgens mij.

Ik heb Vodafone gebeld dat ik overweeg om weg te gaan en ze hebben me wel wat aangeboden maar dan alsnog is Tele2 veel voordeliger.

Alleen is volgens mij de internetsnelheid wel trager bij t2.
Ik woon ook in de randstad, maar vodafone werkt hier niet ik heb al jaren simyo, werkt via kpn-netwerk en is erg fijn. Die is ook niet zo duur.
Neem tele2! Wat een vreselijk bedrijf is Vodafone, spookrekeningen en dan ontbindden ze zonder overleg je contract voor veel geld. Ondanks dat ik al meerdere malen contact had opgenomen dat ik die rekening niet kon verklaren en dat ik daar aanvullende informatie over wilde hebben. Niets aan antwoord.

Ik zit al een paar jaar bij tele2 voor internet, storingen worden keurig opgelost.

Nu ben ik ook voor mobiel overgestapt.

Ik heb een foutje met afsluiten gemaakt, vervolgens hebben zij het verkeerde abonnement geannuleerd. Net gebeld, wordt keurig opgelost. Omdat de welkomsgeschenk actie inmiddels is afgelopen wordt de aanschafprijs van het geschenk in mindering gebracht. Topservice!
Ik heb allebei, Vodafone Zakelijk en Tele2 Privé, en ik kan niet wachten tot het Vodafone abonnement is afgelopen, dan gaat ook dat over naar Tele2.

Bereik is goed, klantenservice is er prettig en de kosten zijn soms de helft van Vodafone!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Ja, de klantenservice van tele2! Je krijgt ménsen aan de telefoon. Die meedenken!

Inplaats van een callcenter vol tieners die niets zelf mogen oplossen.

Wat ik net zei van dat welkomsgeschenk vergoeden, daar kwam ze zelf mee.
quote:legallyblonde schreef op 22 maart 2016 @ 18:06:

Ik woon in de randstad dus beide hebben goed bereik volgens mij.

Ik heb Vodafone gebeld dat ik overweeg om weg te gaan en ze hebben me wel wat aangeboden maar dan alsnog is Tele2 veel voordeliger.

Alleen is volgens mij de internetsnelheid wel trager bij t2.Ik heb 4G van Tele2. Niks traags aan
2 jaar geleden Tele2 afgesloten en ik ben een jaar strontontevreden geweest, zulk vreselijk slecht bereik (om te bellen ging nog net maar internet was drama!)

Maar blijkbaar zijn ze uitbebreid met hun netwerk en sinds een jaar ben ik wel tevreden.

Mijn 2 jaar abo is nu bijna afgelopen maar ik ga voorlopig daar door met Sim only abo.
Ik had laatste Tele2 aan de lijn omdat ik een nieuwe sim moest hebben vanwege een gestolen telefoon. Toen verbrak ik zelf per ongeluk de verbinding, en belde Tele2 mij zelf direct terug.

Dat vond ik echt goede service!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Bedankt voor jullie reacties! Goh dit had ik niet verwacht zeg, ik dacht toch dat Vodafone beter zou zijn. Maar ik ben overtuigd. Ik ga naar Tele2!
Of je gaat naar Hollandsnieuwe. Is van Vodafone, maar dan budget variant.

Over elke aanbieder zijn horrorverhalen te vinden, ze zijn allemaal wel eens waardeloos. En bij elke aanbieder zitten mensen die nooit ergens last van hebben. Als jij al tijden bij Vodafone zit zonder problemen en alleen goedkoper wil zou ik dus overstappen naar Hollandsnieuwe. Goedkoper, maar ook van Vodafone. Maar Tele2 is vast ook prima er zijn gewoon van elke aanbieder zowel jubelverhaal als ellendeverhalen, google maar.
Ik ben ook tevreden over Hollandse Nieuwe, al hoorde ik er bij Radar weer veel klachten over, maar daar heb ik dus geen last van. Ik vind het vooral fijn dat ik niet meer kan betalen dan mijn abonnement. Als mijn tegoed op is, kan ik gewoon niet meer bellen/internetten etc. Dus geen onverwachte kosten.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven