telefoon met whatsapp en zonder internet?

29-06-2024 22:21 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil graag een telefoon waarmee ik kan bellen, sms'en en whatsappen, en googlemaps, maar niet op internet mee kan (geen you tube en social media).
Bestaat zo'n telefoon?
Alle reacties Link kopieren Quote
WhatsApp werkt met internet dus gok van niet. Je kunt de apps er natuurlijk wel afgooien of blokkeren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whats app en google maps is ook internet..

Je zou een soort parental lock op verschillende apps kunnen instellen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon een normale telefoon en dan instellen dat er voor het downloaden van apps toestemming gevraagd moet worden. En dan dus ook geen internetbrowser app er op zetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dus je wil dingen (WA, googlemaps) op je telefoon waar je internet voor nodig hebt, maar geen internet.

Je vraag beantwoordt zichzelf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom? Internet kan handig zijn om iets op te zoeken onderweg.
Alle reacties Link kopieren Quote
dank, dit zijn tips waar ik wat aan heb. Het gaat om een telefoon voor mijn kind van 10.
Alle reacties Link kopieren Quote
ballonnetje schreef:
29-06-2024 22:37
dank, dit zijn tips waar ik wat aan heb. Het gaat om een telefoon voor mijn kind van 10.
Dan zou ik op die telefoon gewoon instellingen wat je kind er wel en niet mee kan. Bijvoorbeeld geen apps downloaden zonder jouw toestemming en dergelijke
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is ongeveer wat jij zoekt denk ik;

https://www.androidplanet.nl/nieuws/dum ... -whatsapp/

Verder seniorentelefoons. Hebben ook vaak whatsapp, navigatie (maar ook Facebook) en verder niet zo veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
ballonnetje schreef:
29-06-2024 22:37
dank, dit zijn tips waar ik wat aan heb. Het gaat om een telefoon voor mijn kind van 10.
Voor Android heb je family link dan kun je instellen wat je kind wel en niet kan op de telefoon en ook een tijd en of je kind toestemming moet vragen om te downloaden.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
ballonnetje schreef:
29-06-2024 22:37
dank, dit zijn tips waar ik wat aan heb. Het gaat om een telefoon voor mijn kind van 10.
Op onze werktelefoon staan enkele apps die nodig zijn voor het werk maar we kunnen er geen social media op zetten.
Het is dus wel mogelijk.
Hoe dat juist zit weet ik echter niet, wel dat het via de internetprovider geregeld is.
Alle reacties Link kopieren Quote
ballonnetje schreef:
29-06-2024 22:37
dank, dit zijn tips waar ik wat aan heb. Het gaat om een telefoon voor mijn kind van 10.
Ik heb Family Link op de telefoon van mijn dochter gezet. Ik kan daarmee o.a. bepalen welke apps ze kan/mag gebruiken, hoe lang ze haar telefoon mag gebruiken, haar telefoon op afstand vergrendelen (ze kan mij nog wel bellen als hij vergrendeld is, maar verder niks) etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook familylink. Nu nog voor tablets van de kinderen maar als ze ouder zijn gaat het ook op de telefoon de eerste jaren.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.consumentenbond.nl/veilig-o ... or-je-kind
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had op mijn eerste telefoon geen internetbundel. Dus whatsapp ging via de wifi. Moest er toch een berichtje gestuurd worden dan ging die via sms.

Hier staat hoe je zonder internet gebruikt kunt maken van google maps.
https://support.google.com/maps/answer/ ... %3DAndroid

Je moet alleen data via roaming ed uitzetten.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom niet gewoon een Nokia die alleen kan bellen en sms’en? Of een normale smartphone die niet afgesloten is van van alles en daar begeleiding bij geven?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven