Telefoon met whatsapp

24-09-2012 14:41 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even een vraagje..

Het wordt tijd voor een telefoon met whatsapp, vind ik! Iedereen om me heen loopt te whatsappen en ik zelf loop al jaren met een gouwe ouwe nokia. Eigenlijk is er niet zo veel mis met die telefoon, maar er kan geen whatsapp op..dus ik ben hard op zoek naar een nieuwe!

Vandaag kwam ik de Nokia Asha 201 (en anderen uit de Asha 200 serie) tegen. Het is een goedkoop telefoontje, maar op internet is niet goed te ontdekken of je er nou echt mee op whatsapp kan. Facebook en twitter kunnen sowieso, maar whatsapp staat niet goed aangegeven. Iemand die ook dit telefoontje heeft en mij het antwoord kan geven?

Thanks iniedergeval!
Maar geen Viva app voor android .
quote:ster_ schreef op 24 september 2012 @ 15:18:

Wordfeud, woordjacht, etc...oh oke! dat hoef ik ook niet per se !
Wat is je budget ongeveer?
Eigenlijk zo'nbeetje alle apps.

Op elke Nokia smartphone kan zo'n beetje whatsapp maar het werkt gewoon heel vaak niet helemaal lekker.

Als je het dan toch doet, doe het dan goed denk ik. Ik denk dat ik je de Samsung Galaxy text nog het meest kan aanraden wat dat betreft. Niet onder de. ¤100,- maar je kan daar iig even mee vooruit en heeft zowel touchscreen als qwerty.
quote:mopsie schreef op 24 september 2012 @ 15:21:

Wat is je budget ongeveer?100 euro is echt max!
Je betaalt vaak voor kwaliteit. Het nadeel met die goedkopere toestellen is ook dat ze sneller stuk gaan, weinig intern geheugen hebben (en ja dat maakt uit want veel apps laten zich enkel op het toestel opslaan en niet op een geheugenkaart).

Goedkoop is duurkoop, zeker wat betreft telefoons.
quote:Siepel schreef op 24 september 2012 @ 15:07:

Niet alle telefoons met internet kunnen whatsappen.

Ik had zelf een samsung Chat, waar facebook, twitter etc allemaal opzit, maar WA kon niet. Mijn vriend had een HTC met windows ipv android en kan ook niet WA.

Blackberry heeft knopjes en kan Whatsapp op. Maar dan heb je wel een Qwerty toetsenbord en geen 'gewone' De asha is bij mijn weten de enige telefoon met gewoon toetsenbord waar whatsapp op kan, maar omdat het symbian is, kunnen veel andere populaire apps er niet op.

Ik zou voor een android telefoon gaan. De genoemde samsungs zijn niet zo duur en prima telefoons. Een touchscreen went heel snel.Moet je eens voorstellen dat dit 5 jaar geleden geschreven was, dan is dit toch abracadabra? (nu nog wel)
Voor onder de 100 euro kun je een Nokia Asha 302 met toetsenbord krijgen. Daarop is Whatsapp al op voorgeprogrammeerd had ik begrepen. Nokia Asha 302
quote:mopsie schreef op 24 september 2012 @ 15:37:

Voor onder de 100 euro kun je een Nokia Asha 302 met toetsenbord krijgen. Daarop is Whatsapp al op voorgeprogrammeerd had ik begrepen. Nokia Asha 302oke, goede uitleg op de website van de asha 302! ik ben misschien wel een beetje overtuigd! van de week eens de stad in, om te kijken of tie me in het echt ook bevalt! thanks!
Misschien wil je het toestel ook nog in actie zien: review
Ik heb ook klein budget maar gespaard voor HTC desire Z.

met dus querty toetsenbord.

Wat een verademing na een samsung chat. Ellende ding.

Mijn advies; Spaar wat langer en neem een android telefoon. Je kunt er zoveel meer mee.
quote:Siepel schreef op 24 september 2012 @ 15:07:

Ik zou voor een android telefoon gaan. De genoemde samsungs zijn niet zo duur en prima telefoons. Een touchscreen went heel snel.

(Heb er geen verstand van dus even een vraagje tussendoor..)

Wat is er beter aan een android?
Een Android kun je updaten (dus bugs eruit) en daar kun je vrijwel alle apps mee downloaden.
Er is wel een app waar mee je op het viva forum kan met Android... zoek in de app store op viva mama dan krijg je de app nieuws en daar zit de app in... ik forum nu ook met mijn Samsung S3
Android heb je veeeeeeeeeeel meer gratis apps voor en is veel makelijker te updaten..
Ik vind mobiel forummen via de browser overigens veel fijner dan die langzame iPhone app..
quote:ankie87 schreef op 24 september 2012 @ 16:38:

Er is wel een app waar mee je op het viva forum kan met Android... zoek in de app store op viva mama dan krijg je de app nieuws en daar zit de app in... ik forum nu ook met mijn Samsung S3

Viva mama???? Djeez, daar zou ik nooit zijn opgekomen, wat een stomme benaming.

Maar thanks voor de tip, ga het opzoeken.

Toevoeging: heb je een linkje?
quote:Ster_ schreef op 24 september 2012 @ 16:29:

Een Android kun je updaten (dus bugs eruit) en daar kun je vrijwel alle apps mee downloaden.Een iPhone kan je ook updaten hoor! Zowel het besturingssysteem als de apps.
Asha 302 heeft blijkbaar iets meer mogelijkheden en kost 89 euro.

Die heb ik en daar zit Whatsapp op voor geinstalleerd.
668, the neighbour of the Beast
Maar eh, ik heb een Nokia Asha 302 en een Samsung Galaxy S, en die twee kun je niet met elkaar vergelijken hoor.

Asha is leuk voor e-mail en whatsapp, maar daar kun je niet volwaardig op internetten ofzo, dat werkt niet.

Of het werkt wel, maar meeeeega traag enzo.
668, the neighbour of the Beast
quote:SeptemberGirl schreef op 24 september 2012 @ 17:25:

[...]

Een iPhone kan je ook updaten hoor! Zowel het besturingssysteem als de apps.

Snap ik.. Ik heb een aaifoon

Maar ik bedoelde het verschil tussen Android en Symbian, aangezien TO er <100 voor wil uitgeven.
quote:hawkeye_jane schreef op 24 september 2012 @ 17:21:

[...]

Viva mama???? Djeez, daar zou ik nooit zijn opgekomen, wat een stomme benaming.

Maar thanks voor de tip, ga het opzoeken.

sorry geen linkje

heb je het al gevonden??

Toevoeging: heb je een linkje?
@ Ankie: heb het niet gevonden. Moet zeggen dat ik niet echt heb gezocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven