Telefoon trilt bij appjes

30-10-2019 22:21 42 berichten
Wie weet hoe ik het trilgeluid als er een appje komt uit kan zetten? Dit was nooit maar laatst heeft mijn telefoon buiten mij om een soort update gedaan en ik word er wakker van (gebruik mijn telefoon ook als wekker) en vind het seauouiseau niet fijn. Maar in Whatsapp staat trillen al uit, wat kan ik nog meer doen?
Ik heb bij instellingen --> meldingen zowel kopje "berichten" als kopje "groepen" en bij beide moet je t uitzetten
COtweepuntnul schreef:
30-10-2019 22:39
Ik heb bij instellingen --> meldingen zowel kopje "berichten" als kopje "groepen" en bij beide moet je t uitzetten
Ohh nou zie ik het pas, pfff. Maar daar staat ook geluid geen, trillen uit...
Onder instellingen -> apps en meldingen kun je controleren of het trillen aan of uit staat. Mogelijk dat je nog even door moet klikken op het woord Meldingen zelf.

Succes.

PS ook OnePlus hier.
Alle reacties Link kopieren
Telefoon op vliegtuigmodus zetten. De wekker gaat dan nog steeds af.
Ik doe dat ook vanwege eventuele straling. Alhoewel ik natuurlijk ook wel besef dat ik dag in dag uit blootgesteld word aan straling van GSM-masten en wifi en telefoons en weet ik veel wat.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Dauntsey schreef:
30-10-2019 22:45
Onder instellingen -> apps en meldingen kun je controleren of het trillen aan of uit staat. Mogelijk dat je nog even door moet klikken op het woord Meldingen zelf.

Succes.

PS ook OnePlus hier.
Dank! Heb daar nu "meldingen" uitegklikt, al weet ik niet of dat trillen betreft of iets visueels
Loop anders even zo'n telefoonwinkel binnen morgen. Die lui die daar werken, weten het ongetwijfeld en zullen over het algemeen niet te beroerd zijn je daar even kosteloos bij te helpen. Kom je nog eens terug als je een nieuw telefoonhoesje o.d. hebt.
Murrmurr schreef:
30-10-2019 22:47
Dank! Heb daar nu "meldingen" uitegklikt, al weet ik niet of dat trillen betreft of iets visueels
Dan zet je alle meldingen van deze app af en dus bijv ook de ledjes. Je zou hem nog even aan kunnen zetten en dan op het woord Meldingen klikken. Daar zit nog een scala aan settings onder, waaronder trillen ja/nee.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
30-10-2019 22:47
Dank! Heb daar nu "meldingen" uitegklikt, al weet ik niet of dat trillen betreft of iets visueels
Maar wil je dan overdag ook niet dat het trilt? Bijvoorbeeld als je iets belangrijks verwacht maar je bent bij een concert of met vrienden uit eten, met de telefoon in je broekzak?

Ik zet 'm dus gewoon op vliegtuigmodus als ik wil slapen. Het alarm gaat dan gewoon nog af maar meldingen van whatsapp en telefoon enzo niet.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Murrmurr schreef:
30-10-2019 22:35
Voor de zoveelste keer vandaag ik hoor niet bij groepjes!
Verwacht je dat iedereen een topicopenster loept en alles leest wat je die dag hebt geschreven voordat er een antwoord wordt gegeven?

Mijn tip: een echte wekker kopen en je telefoon uitzetten.
Alle reacties Link kopieren
MevrKakel schreef:
30-10-2019 22:58
Mijn tip: een echte wekker kopen en je telefoon uitzetten.
Of gewoon je telefoon op vliegtuigmodus!
Voor de zoveelste keer ;-) :-P
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Gebruik sowieso je telefoon niet meer als wekker. Een wekkertje bij de Hema is zo gehaald en je krijgt er echt rust voor terug.

Bij een iPhone kun je trillen gewoon uitzetten trouwens bij Trillen & geluiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie alleen nog maar het woord "seauouiseau" o_o
Venusss schreef:
30-10-2019 23:36
Ik zie alleen nog maar het woord "seauouiseau" o_o
Is een typisch forumwoord/-taalgebruik. Komt van Dumpert en GeenStijl etc. Net zoals heaumeau of reaguurder en dat soort woorden.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
31-10-2019 04:28
Is een typisch forumwoord/-taalgebruik. Komt van Dumpert en GeenStijl etc. Net zoals heaumeau of reaguurder en dat soort woorden.
oke.......
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
31-10-2019 04:28
Is een typisch forumwoord/-taalgebruik. Komt van Dumpert en GeenStijl etc. Net zoals heaumeau of reaguurder en dat soort woorden.
Nope. Komt van onze allereigenste taalpolitiedienst hiero op vf. Ooit werden alle verschillende manieren verzameld waarop het woord sowieso hier fout werd geschreven. Tegen de tijd dat alle voorkomende varianten van zowezo t/m zobiezo al eens genoemd waren, ontstonden de allereigenste viva-varianten als soïso en seauouiseau.

Afbeelding
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
30-10-2019 22:24
Meds dit is dus precies het pestgedrag waar we met z'n allen zo genoeg van hebben. Ik stel een serieuze vraag over iets wat me dwars zit. Ik geef zelfs al aan dat ik heel gevoelig ben en de dingen heel erg binnenkomen.
Sorry maar praat voor jezelf, vind het wel grappig.
Such a beautiful place to be with Friends.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven