Tijdslijn FB - bericht plaatsen

21-01-2013 21:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die tijdslijn maar niets. Heb het idee dat er heel veel is veranderd maar wellicht is dat niet zo

Vroeger, ahum, dus voor die tijdslijn, kon ik iets op iemands pagina plaatsen. Klopt het dat dit nu niet meer kan?

Want het kopje 'bericht' is een prive bericht
Je bent zelf een theepot
Er zijn 2 knoppen met 'bericht'. De ene met pennetje gebruik je om iets op een tijdlijn te zetten. De andere zonder pennetje is privé.
Op de pagina van de persoon zelf schrijf je iets op dezelfde plek als waar je op je eigen pagina iets als eigen status schrijft.
Louba, dat gaat inderdaad zo via laptop of pc. Via mijn FB-app gaat het op de manier zoals ik hierboven schreef. Het is in het begin een beetje zoeken ja.
Dan ga je toch even naar de pagina van de ander?
quote:djazz schreef op 21 januari 2013 @ 21:33:

Er zijn 2 knoppen met 'bericht'. De ene met pennetje gebruik je om iets op een tijdlijn te zetten. De andere zonder pennetje is privé.

Ik zie dus op de pagina van die persoon, rdelijk bovenaan, ' vrienden' met vinkje, want we zijn vrienden

Daarnaast ' bericht' met een pijltje en een wieltje. Die 2mogelijkheden zijn niet los aan te vinken

Maw, ik zie niet een plek, letterlijk op de tijdslijn, waar ik iets kan plaatsen

(ohhh wat voel ik me suf, sorry)
Je bent zelf een theepot
Hm, dat herken ik niet. Kijk eens bij iemand anders? Ik heb een fb-vriend bij wie ik niets op zijn status kan plaatsen.
En suf ben je niet! Ik had een hele dag een HUH-ervaring de eerste keer met die tijdlijn!
Het kan ook zijn dat diegene de optie om een bericht op de tijdslijn te plaatsen heeft uitgeschakeld. Even bij een andere tijdlijn kijken hoe het er daar uit ziet idd. Als het goed is staat er onder de profielfoto (ongeveer) een vakje waar je wat kan typen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven