tips voor langer leven batterij Iphone

01-02-2012 14:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al:

pushberichten van de facebook applicatie uitgeschakelt

pushberichten van email uitgeschakelt (nu kan ik alleen nog handmatig emails ophalen)

alle applicaties die ik niet meer gebruik sluiten

meer tips ?
Bluetooth uit?
Ja! Als je hem net nieuw hebt moet je hem een paar keer helemaal op laten gaan. Dan wordt je batterij sterker zeg maar. En verder kan je de verlichting van je IPone zachter zetten en tril en geluid uitzetten etc.
Ik heb de battery doctor erop gezet. Deze app zorgt ervoor dat hij mijn energielevel op peil houdt en me tips geeft voor zuinig gebruik. Locatievoorziening uitzetten is ook een goede.

En de apps op de achtergrond uitzetten ook. Grote knop in het midden 2x aandrukken, en daarna de apps langer vasthouden. Hierna kun je ze verwijderen.

Edit: Ik zag dat je dit al deed!
Ik weet niet precies hoe het bij een iphone zit maar bij mijn galaxy scheelt het ook om de volgende dingen uit te zetten:

Wifi (wanneer je die niet gebruikt natuurlijk)

GPS

Bluetooth
ik sluit bijna nooit een programma echt af en heb nooit problemen dat de batterij snel op is..
Je telefoon helemaal uit zetten? Dat helpt bij mij namelijk enorm, ik doe weken met één batterij!
Twee keer snel op de homeknop drukken en dan alle actieve applicaties onderin uitschakelen. (op icoontje blijven drukken tot ze gaan knipperen en dan bij allemaal op het minnetje drukken)

Die blijven anders gewoon actief dus, en vreten je batterij leeg
Een appkiller installeren. Ik weet niet of het kan op de IPhone maar ik heb op m'n android de Easy Task Killer. Deze sluit automatisch steeds alle apps af en bevat aan- en uit toetsen voor Bluetooth, GPS, Synchronisatie, WiFi en verlichting. Fijne app vind ik zelf!
Apps afsluiten (op de manier hoe isabon het uitlegd), Wifi/3G uitzetten als je het niet gebruikt, GPS en bluetooth uitzetten, schermpje minder fel zetten.

Batterij helemaal leeg laten lopen schijnt niet meer uit te maken tegenwoordig.
Tja en de open deur, minder gebruiken.. (WhatsApp, sms, bellen, spelletjes spelen, muziek luisteren, alles kost batterij)

Maar eigenlijk iedereen die ik ken met een iPhone laadt em elke nacht op...
Laurabakkers,

Batterij helemaal op laten gaan, bedoel je onder de 20 procent, of helemaal op zodat het apparaat uitschakelt ?

Dank iedereen voor de tips
Mijn vorige iphone hield maar 2,5 tot 3 uur vol van 100 procent tot 10

Moest 'm 3 keer per dag opladen, dat begon me te irriteren
quote:isabon schreef op 01 februari 2012 @ 15:32:

Twee keer snel op de homeknop drukken en dan alle actieve applicaties onderin uitschakelen. (op icoontje blijven drukken tot ze gaan knipperen en dan bij allemaal op het minnetje drukken)

Die blijven anders gewoon actief dus, en vreten je batterij leegHandig om te weten. Dit wist ik niet (en ik heb mijn iPhone toch al een jaar. )
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Amaury, dat is echt niet goed hoor. Dan staat er of heeel veel open of de batterij is kapot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven