toetsenbord op slot

18-12-2012 17:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, vol goede bedoelingen heb ik vandaag de computer schoongemaakt, maar tijdens het afstoffen waarschijnlijk het toetsenbord op slot gezet. Hoe krijg ik het slot er weer vanaf???

Mijn dank is alvast groot!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Meer info.
Hoe meer info? De muis doet het wel, het toetsenbord niet. En het is een Dell
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Laptop? Desktop? Type?
Misschien als je systeemherstel doet.
quote:Woeff schreef op 18 december 2012 @ 18:06:

Misschien als je systeemherstel doet.nee
Inspiron Zino
Stekker erin, stekker uiter, rebooten. zit er een toets vast die alles blokkeert?

voor 4 euro heb je bij de action een nieuw toetsenbord....
En ik heb m net opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Ik heb gewoon per ongeluk iets ingedrukt
En mijn vriend komt zo thuis... help!
Er zit een knop op je toetsenbord vlak bij de enter toets met een plaatje van een vierkant of iets dergelijks. Gewoon even indrukken, je hebt denk ik heb toetsenbord geblokt.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle stekkers eruit. (ALLE! Ook de stroom.) Dan op het 'aan'-knopje van dat ding drukken, alles er weer in, opnieuw opstarten.
Eerst op aan van de Zino drukken en dan pas de stekkers erin?
Ja. Technisch verhaal.

Eerst alle stekkers eruit, dan op de knop drukken, en dan weer alle stekkers erin en weer op de knop drukken zodat ie normaal opstart.
quote:felice71 schreef op 18 december 2012 @ 18:13:

En mijn vriend komt zo thuis... help!Dat kan ook een opluchting zijn, misschien weet hij wel hoe het moet! Of zit je stíekum op zijn computer?
Dank voor je tip. Helaas moet ik toch wachten op vriend, ik kan niet bij alle stekkers. Maar ik kan nu in ieder geval zeggen hoe het moet
quote:sandt schreef op 18 december 2012 @ 18:39:

[...]

Dat kan ook een opluchting zijn, misschien weet hij wel hoe het moet! Of zit je stíekum op zijn computer?Nee hoor, dit is onze huiscomputer via de TV. Maar ik vind het zo stom staan: kijk schat, alles is weer schoon alleen doet de boel het niet meer
Zit de aansluiting van het toetsenbord aan de pc er nog wel goed in?
hij is draadloos.....
Te veel water gebruikt met schoonmaken? Batterij leeg?
Heb je dat knopje niet gevonden?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
O, draadloos... Dat soort dingen moet je zeggen!

Batterij eruit. Erin. Opnieuw laten verbinden. Klaar.
Hij doet het weer hoor! Had het hele ding gewoon uitgezet, zonder de stekkers eruit en mijn schoonmaakescapade aan manlief verteld toen hij thuis kwam.... en... hij zette het ding weer aan en geen enkel probleem meer.

Dus.....opnieuw opstarten werkt niet, helemaal uitzetten wel/

Bedankt voor jullie meedenken!!!
Ik heb wel eens met de stofzuiger een paar toetsen van mijn laptop met de stofzuiger opgezogen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven