uitrolmenu op tablet aankliken??
vrijdag 29 maart 2013 om 10:36
Misschien een rare vraag, maar hoe kan ik op mijn tablet een uitrolmenu aanklikken?
Bv bij een website als bol, dan wil ik naar het menu van mijn account en daar een optie aanklikken. Maar dat lukt dus niet met de touchscreen, het menu verdwijnt dan weer zodra ik mijn vinger moet verschuiven.
Er zou vast een handig iets voor zijn, maar ik kan het nog niet ontdekken.. wie helpt mij??
Bv bij een website als bol, dan wil ik naar het menu van mijn account en daar een optie aanklikken. Maar dat lukt dus niet met de touchscreen, het menu verdwijnt dan weer zodra ik mijn vinger moet verschuiven.
Er zou vast een handig iets voor zijn, maar ik kan het nog niet ontdekken.. wie helpt mij??
vrijdag 29 maart 2013 om 10:42
Als ik bij bol.com op 'mijn account' klik, komt er een uitrolmenu tevoorschijn dat blijft staan. En dan kan ik de volgende keuze maken.
Maar bij jou dus niet?
Voor de iPad heeft bol.com trouwens een app. Misschien ook voor jouw besturingssysteem?
Maar bij jou dus niet?
Voor de iPad heeft bol.com trouwens een app. Misschien ook voor jouw besturingssysteem?
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman