uitrolmenu op tablet aankliken??

29-03-2013 10:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een rare vraag, maar hoe kan ik op mijn tablet een uitrolmenu aanklikken?

Bv bij een website als bol, dan wil ik naar het menu van mijn account en daar een optie aanklikken. Maar dat lukt dus niet met de touchscreen, het menu verdwijnt dan weer zodra ik mijn vinger moet verschuiven.

Er zou vast een handig iets voor zijn, maar ik kan het nog niet ontdekken.. wie helpt mij??
Als ik bij bol.com op 'mijn account' klik, komt er een uitrolmenu tevoorschijn dat blijft staan. En dan kan ik de volgende keuze maken.

Maar bij jou dus niet?

Voor de iPad heeft bol.com trouwens een app. Misschien ook voor jouw besturingssysteem?
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Nee, die blijft idd niet staan. Ook niet bij andere sites. Ik zoek nog even verder, misschien ook wel een instelling of zo? Als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag..
Kort aantikken en daarna je keuze kort aantikken werkt over het algemeen op de iPad. Niet je vinger erop houden dus.
Kort aanklikken gaat wel, maar het uitrolmenu is dan gelijk weer weg. Dus ik kan verder niets aanklikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven