Update samsung: help!
woensdag 11 juni 2025 om 08:35
Nou, vannacht heeft er een update plaats gevonden op mijn Samsung. Op zich prima, behalve...
Dat als ik nu snel mijn telefoon op vliegtuigstand wil zetten, of het draaien van mijn scherm wil blokkeren, of de zaklamp aan wil zetten, ik kennelijk niet meer omlaag moet swipen. Maar hoe dan wel (behalve de omslachtige manier van naar instellingen gaan)?
Is er een manier om dit weer in te stellen? Of heeft Samsung een andere snelle manier bedacht die ik nergens kan terugvinden? Ik heb al gegoogled, maar kan het echt nergens (terug)vinden...
Dat als ik nu snel mijn telefoon op vliegtuigstand wil zetten, of het draaien van mijn scherm wil blokkeren, of de zaklamp aan wil zetten, ik kennelijk niet meer omlaag moet swipen. Maar hoe dan wel (behalve de omslachtige manier van naar instellingen gaan)?
Is er een manier om dit weer in te stellen? Of heeft Samsung een andere snelle manier bedacht die ik nergens kan terugvinden? Ik heb al gegoogled, maar kan het echt nergens (terug)vinden...
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
woensdag 11 juni 2025 om 09:02
Hoe dan?Christoffel schreef: ↑11-06-2025 08:56Je kunt het ook weer zo zetten dat je weer gewoon naar beneden kan swipen (dus dat het weer hetzelfde is als voor de update).
Was ik zelf heel blij mee![]()
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
woensdag 11 juni 2025 om 09:11
vrijdag 13 juni 2025 om 10:05
Ja, ook vervelend snel leeg. Hoop dat er een fix komt. Zelfde klachten zie je ook op de Samsung Community https://eu.community.samsung.com/t5/sma ... ent_topicsvivapimpelmees schreef: ↑13-06-2025 09:52Dat swipen went wel. Maar ik heb het gevoel dat mijn batterij veel eerder leeg is na deze update. Hebben anderen dat ook?
vrijdag 13 juni 2025 om 10:49
Ja, belachelijk snel. Ik kan niet eens meer een dag met een batterij doen. Ik zat me al af te vragen hoe dat nu ineens kon. Zo oud is de telefoon nog niet.vivapimpelmees schreef: ↑13-06-2025 09:52Dat swipen went wel. Maar ik heb het gevoel dat mijn batterij veel eerder leeg is na deze update. Hebben anderen dat ook?
zaterdag 19 juli 2025 om 17:22
Even uppen.
Bij mij is gisteren de update geweest. Ik heb nu ineens een Gemini app.
Maar het uiterlijk van het start- en verdere schermen zijn nu ook anders, net als het uiterlijk van de instellingen- en camera app.
Ik moet er echt aan wennen.
De batterij lijkt ook sneller leeg te lopen.
Voor de update stond mijn toestel op de batterij bespaarstand, maar nu kan dit alleen nog maar icm de donkere modus. En vind die donkere modus niet fijn, ik heb de bespaarstand er maar afgehaald, maar ik baal er wel van.
Als ik even op de telefoon bezig ben dan verbruikt ie nu zeker 5 tot 10% vd batterij. Ik ga de telefoon 's nachts maar weer uitzetten, anders blijf ik opladen.
Bij mij is gisteren de update geweest. Ik heb nu ineens een Gemini app.
Maar het uiterlijk van het start- en verdere schermen zijn nu ook anders, net als het uiterlijk van de instellingen- en camera app.
Ik moet er echt aan wennen.
De batterij lijkt ook sneller leeg te lopen.
Voor de update stond mijn toestel op de batterij bespaarstand, maar nu kan dit alleen nog maar icm de donkere modus. En vind die donkere modus niet fijn, ik heb de bespaarstand er maar afgehaald, maar ik baal er wel van.
Als ik even op de telefoon bezig ben dan verbruikt ie nu zeker 5 tot 10% vd batterij. Ik ga de telefoon 's nachts maar weer uitzetten, anders blijf ik opladen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
zaterdag 19 juli 2025 om 17:44
Dank je!Christoffel schreef: ↑11-06-2025 09:11Heb het zelf dus alweer aangepast dus hoop dat ik het goed uitleg.
Swipe rechts het menu omlaag
Tik op het pennetje boven in beeld
Tik op vensterinstellingen
Dan kan je kiezen voor samen (zoals voor de update) of afzonderlijk (zoals na de update)
Ik vond de nieuwe versie erg onhandig

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in