Update samsung: help!
woensdag 11 juni 2025 om 08:35
Nou, vannacht heeft er een update plaats gevonden op mijn Samsung. Op zich prima, behalve...
Dat als ik nu snel mijn telefoon op vliegtuigstand wil zetten, of het draaien van mijn scherm wil blokkeren, of de zaklamp aan wil zetten, ik kennelijk niet meer omlaag moet swipen. Maar hoe dan wel (behalve de omslachtige manier van naar instellingen gaan)?
Is er een manier om dit weer in te stellen? Of heeft Samsung een andere snelle manier bedacht die ik nergens kan terugvinden? Ik heb al gegoogled, maar kan het echt nergens (terug)vinden...
Dat als ik nu snel mijn telefoon op vliegtuigstand wil zetten, of het draaien van mijn scherm wil blokkeren, of de zaklamp aan wil zetten, ik kennelijk niet meer omlaag moet swipen. Maar hoe dan wel (behalve de omslachtige manier van naar instellingen gaan)?
Is er een manier om dit weer in te stellen? Of heeft Samsung een andere snelle manier bedacht die ik nergens kan terugvinden? Ik heb al gegoogled, maar kan het echt nergens (terug)vinden...
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
woensdag 11 juni 2025 om 09:02
Hoe dan?Christoffel schreef: ↑11-06-2025 08:56Je kunt het ook weer zo zetten dat je weer gewoon naar beneden kan swipen (dus dat het weer hetzelfde is als voor de update).
Was ik zelf heel blij mee![]()
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
woensdag 11 juni 2025 om 09:11
vrijdag 13 juni 2025 om 10:05
Ja, ook vervelend snel leeg. Hoop dat er een fix komt. Zelfde klachten zie je ook op de Samsung Community https://eu.community.samsung.com/t5/sma ... ent_topicsvivapimpelmees schreef: ↑13-06-2025 09:52Dat swipen went wel. Maar ik heb het gevoel dat mijn batterij veel eerder leeg is na deze update. Hebben anderen dat ook?
vrijdag 13 juni 2025 om 10:49
Ja, belachelijk snel. Ik kan niet eens meer een dag met een batterij doen. Ik zat me al af te vragen hoe dat nu ineens kon. Zo oud is de telefoon nog niet.vivapimpelmees schreef: ↑13-06-2025 09:52Dat swipen went wel. Maar ik heb het gevoel dat mijn batterij veel eerder leeg is na deze update. Hebben anderen dat ook?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in