Update samsung: help!

11-06-2025 08:35 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, vannacht heeft er een update plaats gevonden op mijn Samsung. Op zich prima, behalve...

Dat als ik nu snel mijn telefoon op vliegtuigstand wil zetten, of het draaien van mijn scherm wil blokkeren, of de zaklamp aan wil zetten, ik kennelijk niet meer omlaag moet swipen. Maar hoe dan wel (behalve de omslachtige manier van naar instellingen gaan)?

Is er een manier om dit weer in te stellen? Of heeft Samsung een andere snelle manier bedacht die ik nergens kan terugvinden? Ik heb al gegoogled, maar kan het echt nergens (terug)vinden...
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Aan de rechterkant omlaag swipen werkt bij mij. Dus niet in het midden, maar echt aan de rechterkant. Als je aan de linkerkant naar beneden swipet, krijg je een overzicht van je meldingen.
Inderdaad aan de rechterkant omlaag swipen.
O top!!

Ik ben links. Dus rechts swipen is niet mijn logica.

Maar wat fijn! Simpel. Als je het maar weet :)
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Je kunt het ook weer zo zetten dat je weer gewoon naar beneden kan swipen (dus dat het weer hetzelfde is als voor de update).

Was ik zelf heel blij mee :D
Christoffel schreef:
11-06-2025 08:56
Je kunt het ook weer zo zetten dat je weer gewoon naar beneden kan swipen (dus dat het weer hetzelfde is als voor de update).

Was ik zelf heel blij mee :D
Hoe dan?
Lucy schreef:
11-06-2025 09:02
Hoe dan?
Heb het zelf dus alweer aangepast dus hoop dat ik het goed uitleg.

Swipe rechts het menu omlaag
Tik op het pennetje boven in beeld
Tik op vensterinstellingen
Dan kan je kiezen voor samen (zoals voor de update) of afzonderlijk (zoals na de update)
Je bent mijn held! Dank je!
Oh heel fijn Christoffel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Graag gedaan!
Gewoon omlaag swipen maar dan vanuit de rechterbovenhoek
Als je omlaag swiped en je zit in het scherm van de meldingen kan je naar links swipen en kom je bij instellingen.
Dat swipen went wel. Maar ik heb het gevoel dat mijn batterij veel eerder leeg is na deze update. Hebben anderen dat ook?
vivapimpelmees schreef:
13-06-2025 09:52
Dat swipen went wel. Maar ik heb het gevoel dat mijn batterij veel eerder leeg is na deze update. Hebben anderen dat ook?
Ja, ook vervelend snel leeg. Hoop dat er een fix komt. Zelfde klachten zie je ook op de Samsung Community https://eu.community.samsung.com/t5/sma ... ent_topics
vivapimpelmees schreef:
13-06-2025 09:52
Ja, belachelijk snel. Ik kan niet eens meer een dag met een batterij doen. Ik zat me al af te vragen hoe dat nu ineens kon. Zo oud is de telefoon nog niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven