uploads Facebook niet op Prikbord

16-05-2012 09:08 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen? Ik heb met mijn mobiel een foto gemaakt en daarna geupload naar mijn Facebookpagina. Dacht ik...

De foto staat nu -inclusief reactie van vrienden- niet op mijn Prikbord, maar in mijn map Uploads vanaf je telefoon.

Hoe kan ik de foto, inclusief de reacties alsnog verplaatsen naar mijn prikbord ? En hoe zorg ik dat de volgende uploads wel direct op mijn prikbord terechtkomen ?
Misschien vraag je dat beter even bij Facebook?
Ik krijg er een punthoofd van!
haha.. al op gegoogeld ja en ook facebookblog etc bekeken, maar geen antwoord gevonden...vandaar de vraag of iemand hier daar ervaring mee heeft
Eh simpel? Omdat foto's die je uploadt vanaf je computer naar je prikbord in de map 'prikbordfoto's' terechtkomen, en foto's die je uploadt vanaf je mobiel terechtkomen in het mapje 'mobiele uploads'

Wat denk ik t makkelijkste is: Als je wilt dat ze in je map prikbordfoto's staan, moet je ze dus vanaf je mobiel even naar jezelf mailen, opslaan op je pc, en vervolgens vanaf je pc uploaden op je prikbord.

De oude verwijderen. Je fb-pagina kan niet voor je denken, dus als iets mobiel is geupload is het gewoon een 'mobiele upload'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven