usb verbindig samsumg ace...

23-05-2011 22:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
met mijn nieuwe telefoon lukt het niet de usb kabel te verbinden met de compu waardoor je er normaal gesproken makkelijk muziek of foto's op moet kunnen zetten. Cd heb je niet meer nodig zou via internet kunnen en dat heb ik geprobeerd maar lukt niet. Heeft iemand de gouden tip dat ik misschien iets vergeet en het makkelijk op te lossen is....alvast bedankt!
Maar wat lukt er nu niet?

Ik neem aan dat het lukt om het kabeltje in je telefoon te stoppen, en dan in je computer? Of past er iets niets?

Wat voor computer heb je (besturingssysteem)?
.
heb gewoon een laptop en kan inderdaad prima het kabeltje van compu naar telefoon verbinden. nu sluit ik hem weer aan en nu gebeurt er helemaal niks......vooral jammer. Vorige samsung ging dat echt heel easy.
Het samsungprogramma Kies downloaden, dan moet het lukken, was bij mij ook zo.
Ik bedoelde het helemaal niet onaardig, maar kon toch dat er iets met het kabeltje zelf was? Ik snapte het niet....

Wat voor besturingssysteem heb je op je laptop?
Ik zeg wat Annika zegt, even kies downloaden bij samsung!
heb ik geprobeerd op die site maar dat lukte nog steeds niet. \hij vraagt om een cd maar die heb ik niet en dan zoekt de compu het op internet maar het lukt dus niet super balen ! Morgen proberen samsung even te bellen ik wil heel graag muziek en foto;s downloaden.....gouden tip altijd welkom !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven