Van android naar IPhone?

23-03-2026 20:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik overweeg om na jááren, over te stappen van mijn Samsung naar een IPhone.

Hoe moeilijk of makkelijk vond jij dat?
Het is al 15 jaar geleden, maar: makkelijk. En nooit meer terug.
Voor mij ook al even geleden maar ik heb dezelfde ervaring. Sinds mijn eerste iPhone ben ik om, al na een dag!
Hebben jullie getwijfeld?
En wat is de reden van overstappen?
Nee hoor, niet getwijfeld. Ik vind iPhone gewoon op alle fronten beter dan welke andere telefoon dan ook.
bartjes schreef:
23-03-2026 20:15
Hebben jullie getwijfeld?
En wat is de reden van overstappen?
Ik moet bekennen dat ik er destijds nog niet veel vanaf wist. Ik had na mijn Nokia een keer een smartphone, dat was een rotding en de telefoon daarna een iPhone. Die was al na een dag mijn beste vriend, dus ik ben nooit meer terug gegaan. Voor mijn werk had ik nog wel een Android en altijd gezeur met die dingen. Een iPhone blijft gewoon vijf jaar probleemloos werken.
Eens met al het bovenstaande. Meer dan 10 jaar geleden overgestap naar een 2e hands iphone 4s en nooit meer terug gegaan naar android.
Ondertussen ook tablet en laptop van apple omdat de samenwerking van je apparaten dan helemaal fijn werkt.
Ik heb net een paar maanden geleden een Samsung tablet gekocht.
Dat is weer jammer.

Ik zou een iphone willen vanwege apps die, tot nu toe, alleen voor apple zijn.
Ik heb privé al jaren een Android en zakelijk sinds een paar jaar een IPhone. Ik zweer bij Android en vind IPhone een verschrikking.
Ik heb prive een Android en zakelijk een iPhone. Ik vind een iPhone niet vreselijk maar wel lastiger te bedienen, ben vaker op zoek naar hoe ik terug moet naar een ander tabblad, dat soort dingen. Ik kan er mee werken maar mijn prive telefoon werkt toch net wat fijner.
Na jaren een iPhone een paar jaar terug een uitstapje gemaakt naar Android. Ben na een jaar weer teruggegaan naar iPhone
Wat een zegen is dat.
Zeker als je een heel huishouden van Apple hebt is ‘t echt fantastisch 🤩
Vier jaar geleden gedaan. Geen seconde spijt van gehad. Ik had al een Macbook en Ipad en inmiddels alles.

Mijn Iphone is gewoon ook al vier jaar oud, met Samsung nooit gelukt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven