Van Ziggo naar Telfort overstappen

25-11-2012 22:05 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik had al in een ouder topic gereageerd maar ik krijg geen reacties dus vandaar een nieuw topic..

Ik denk erover om van Ziggo alles in 1 over te stappen naar Telfort alles in 1.

Ik zal hier ongeveer 20 euro mee besparen dus erg de moeite waard vind ik!

Ik ken alleen geen mensen in mijn omgeving die Telfort hebben en het enige waar ik me zorgen over maak is de snelheid v/h internet.. In de voorwaarden staat namelijk dat het afhangt van de afstand waar je woont vanaf de centrale..

Dus ook al heb je een 'snel' abonnement, dan maakt dat niets uit.

Iemand hier ervaring met Telfort?
De te leveren snelheid kun je checken op de site.
vriendin heeft het, continu storingen met telefoon. zij gaat terug naar ziggo
Hadden wij nog maar telfort.. Vrijwel nooit storingen en altijd snel internet.

Ziggo daarentegen... Heeft ons ondertussen flink wat geld gekost door de betaalde hulplijn die de oplossing voor ons probleem ook niet weet. Internet sluit nl om de 3 min zichzelf af, op alleapparaten behalve de laptop.
Oh dat wist ik niet, ga ik checken!quote:Ster_ schreef op 25 november 2012 @ 22:21:

De te leveren snelheid kun je checken op de site.
En hoe is haar internet?quote:feeks schreef op 25 november 2012 @ 22:30:

vriendin heeft het, continu storingen met telefoon. zij gaat terug naar ziggo
quote:Stukje_Cake schreef op 25 november 2012 @ 22:37:

Hadden wij nog maar telfort.. Vrijwel nooit storingen en altijd snel internet.

Ziggo daarentegen... Heeft ons ondertussen flink wat geld gekost door de betaalde hulplijn die de oplossing voor ons probleem ook niet weet. Internet sluit nl om de 3 min zichzelf af, op alleapparaten behalve de laptop.je kan ze gratis bellen als je een abonnement hebt (een nummer van vier cijfers). Inderdaad poeieren ze je af. Ik zou staan op een monteur, die de boel even door komt meten. Als de oorzaak bij hunzelf ligt dan hoef je de voorrijkosten niet te betalen.
it's a big club and you ain't in it
Jij hebt geen Telfort dus?quote:rionyriony schreef op 25 november 2012 @ 23:37:

[...]

je kan gratis bellen als je een abonnement hebt (een nummer van vier cijfers). Inderdaad poeieren ze je af. Ik zou staan op een monteur, die de boel even door komt meten. Als de oorzaak bij hunzelf ligt dan hoef je de voorrijkosten niet te betalen.
nee, geen telfort. ziggo 3 in 1 plus.
it's a big club and you ain't in it
Ik heb Telfort. Valt om de haverklap uit. Met snelheid geen problemen... maar dan moet het natuurlijk wel werken.
Overgestapt naar Telfort, omdat we Ziggo zo'n verschrikkelijk klantonvriendelijk bedrijf vinden. Maar dat zijn die providers eigenlijk allemaal...

Internet is prima, zelfde snelheid volgens mij.

Uitzending kijken via de iPad gaat nu ook opeens wel veel slechter of het lukt niet (dat heeft dan weer wel met de internetverbinding te maken toch?)

Digitale TV doet het slechter, moet steeds opnieuw opstarten en dan zit je 10 minuten te wachten...
[quote]hannaeva schreef op 26 november 2012 @ 09:05:

Overgestapt naar Telfort, omdat we Ziggo zo'n verschrikkelijk klantonvriendelijk bedrijf vinden. Maar dat zijn die providers eigen allemaal

Niet klantonvriendelijk, krijg voor de vierde of vijfde keer a.s. vrijdag een monteur. Maar wat wel balen is, na 2 jaar is het probleem nog steeds niet opgelost. Zowel internet als telefoon, dit heb ik met mijn adsl nooit gehad
Eerst maar ff postcodechek kijken wat haalbaar is op jouw adres en kijken afstand centrale.

http://www.bbned.nl/
Wegens klachten bij Ziggo overgestapt naar Telfort. Had voorheen veel problemen met de verbinding (heel langzaam of viel gewoon weg 10 x per uur). Nu ineens geen problemen meer mee. Nu ook vaste telefoon via Telfort (en internet, geen digi tv) en het bespaard zeker in de kosten dus wij blijven bij Telfort, geen klachten meer.
Thanks, ik heb de postcode check gedaan maar ik weet eigenlijk nog niks, haha..

Er komt uit ± 2858 meter afstand en bij ADSL BBned ATM DSL 2-8Mb/512kb

Eh iemand hier die weet wat dat betekent? Snel of traag?

quote:slobberbone schreef op 26 november 2012 @ 11:15:

Eerst maar ff postcodechek kijken wat haalbaar is op jouw adres en kijken afstand centrale.

http://www.bbned.nl/
.
.
Bijna 3km is erg ver, bij interactieve tv vreet dat zo 8Mb van je lijn nou dat ga jij niet halen.

Ik zit 900 meter van centrale blijft max 17 Mb haalbaar van de 30 Mb dus dat is voor mij genoeg.

Zijn er meerdere hier die wel een hogere snelheid binnenhalen?
.
Ik snap er helemaal niks van, heb de ballen verstand van dit soort dingen...

Ik heb nu Ziggo (3-in-1), is dat dan via de kabel en Telfort via ADSL?

En wat betekent dat dan, dat interactieve tv zo 8MB van mijn lijn vreet? Dat ik dan niet gelijktijdig kan internetten??

Dan vermoed ik dat ik beter maar bij Ziggo kan blijven dus..

Ik dacht eigenlijk al; dat verschil in prijs moet natuurlijk ergens vandaan komen..
.
Wij zijn erg tevreden met telfort internet. Veel goedkoper en beter dan ziggo!
Ok, dank je wel voor de uitleg Oddjobx!
Hebben jullie dan alleen internet van Telfort? En waarom is het beter dan Ziggo?quote:florita schreef op 27 november 2012 @ 12:20:

Wij zijn erg tevreden met telfort internet. Veel goedkoper en beter dan ziggo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven