Verwijderde whats app gesprekken

19-05-2020 18:18 31 berichten
Ik wil verwijderde whats app gesprekken terughalen op een Android telefoon. Kan dat zo gemakkelijk als op internet staat? Want mij lukt het niet. Het gaat om gesprekken van negen maanden geleden. Alvast bedankt!
SombraOnline schreef:
20-05-2020 00:06
In principe wel. De nieuwe back-up overschrijft je oude back-up.
Oh jeetje! Het wordt steeds erger. Dank voor je uitleg!
Alle reacties Link kopieren
RosainVietnam schreef:
20-05-2020 08:03
Oh jeetje! Het wordt steeds erger. Dank voor je uitleg!
Eh nee, dit is precies wat ik al de hele tijd zeg. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap alleen niet zo goed waarom je wekelijks je gesprekken verwijderd. Dan kun je toch nooit iets terug zoeken? Ik heb al 8 jaar hetzelfde gesprek met mijn vriend openstaan...
SombraOnline schreef:
20-05-2020 09:22
Eh nee, dit is precies wat ik al de hele tijd zeg. ;-D
Klopt! Maar ik begreep steeds een beetje meer, waardoor het steeds duidelijker (en voor mij dus erger) werd.
Catcats schreef:
20-05-2020 09:26
Ik snap alleen niet zo goed waarom je wekelijks je gesprekken verwijderd. Dan kun je toch nooit iets terug zoeken? Ik heb al 8 jaar hetzelfde gesprek met mijn vriend openstaan...
Tsja, het geheugen van mn telefoon is vaak vol. Zo ben ik ermee begonnnen. ‘Wis alle chats’ op zondagavond. Net als alle sms’jes en oproepen. En even door de foto’s heen om op te schonen. Is een gewoonte geworden...
Alle reacties Link kopieren
Catcats schreef:
20-05-2020 09:26
Ik snap alleen niet zo goed waarom je wekelijks je gesprekken verwijderd. Dan kun je toch nooit iets terug zoeken? Ik heb al 8 jaar hetzelfde gesprek met mijn vriend openstaan...

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Gewoon uit belangstelling. Waarom wis je (zo vaak) je gesprekken?

edit: cross post; ik heb je antwoord gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven