Video`s blijven maar laden

11-03-2012 15:39 10 berichten
Ik heb nu sinds een tijdje dat video´s blijven hangen. Ze blijven maar laden en haperen. Zowel in explorer, chroome en firefox.

Heeft iemand de tip? Alles is al geupdated.
Alle reacties Link kopieren
Welke applicatie gebruik je om ze af te spelen dan?
it's a big club and you ain't in it
Adobe en Silverlight
Wild guess; misschien je videocard driver?
Of je geluidskaart.
@rionyriony,: en wat kan ik daar aan doen?
Videokaart kan ik mij nog iets bij bedenken (hoewel vergezocht). Geluidskaart is echter compleet uit de lucht gegrepen als oorzaak voor een haperend filmpje. Is de site niet gewoon traag of je internet verbinding of iets in die richting?
@Tijntje:

Er is niets veranderd qua internet of instellingen. Ik ben nu bezig de computer aan het opschonen maar het is gewoon heel vreemd dat het van de een op de andere dag gebeurd is.
Players de-installeren met Revo Uninstaller, daarna nieuwe versies downloaden en opnieuw installeren.
Kijk of er updates voor je videokaart zijn, is wel te vinden op de site van het merk..'

Misschien zijn er bepaalde /codex/plugins/add-on's nodig?

Weet niet of het bij alle filmpjes is, maar kreeg vorige week een bericht bij rtlxl dat ze alleen gaan werken met de laatste versie van silverlight, dat zou rond deze tijd beginnen. Als het dus alleen zo is met rtlxl, probeer dan silverlight te deinstalleren en dan weer te herinstalleren, misschien helpt dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven