Virus? Of storing?
woensdag 23 januari 2013 om 09:33
Alles doet 't op mijn computer. Beveiligd. Gescand enz.
Maar Twiitter...al ruim een week kan ik geen tweets versturen, of de ene keer wel de ander keer niet. Backspaceknop werkt niet.
Of ik typ een tweet en telt het aantal tekens niet af.
Knop blijft grijs.
Ik word onderhand gewoon pissig.
En nérgens weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik weet het zelf al helemaal niet. Ik google me suf. Ik scan, cc cleaner, opnieuw opstarten enz. Níks.
Zou het toch een virus kunnen zijn?
Dan moet ik nl m'n computer even wegbrengen en na laten kijken. Maar ik vind het zonde geld als blijkt dat ik 't zelf met wat tips kan oplossen.
Maar Twiitter...al ruim een week kan ik geen tweets versturen, of de ene keer wel de ander keer niet. Backspaceknop werkt niet.
Of ik typ een tweet en telt het aantal tekens niet af.
Knop blijft grijs.
Ik word onderhand gewoon pissig.
En nérgens weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik weet het zelf al helemaal niet. Ik google me suf. Ik scan, cc cleaner, opnieuw opstarten enz. Níks.
Zou het toch een virus kunnen zijn?
Dan moet ik nl m'n computer even wegbrengen en na laten kijken. Maar ik vind het zonde geld als blijkt dat ik 't zelf met wat tips kan oplossen.
woensdag 23 januari 2013 om 14:53
Ik kan mijn avatar nu ook niet wijzigen. Die hele knop is weg.
Dit is toch ráár?
En wat als ik een firewall uitschakel, en dan? Altijd zonder firewall?
Chrome downloaden, heb ik gedaan. Merk geen énkel verschil.
Wat kan ik nog meer doen voor ik mijn pc een week moet missen, en een hoop geld moet betalen voor het nakijken.
Iemand nog?
Dit is toch ráár?
Wat kan ik nog meer doen voor ik mijn pc een week moet missen, en een hoop geld moet betalen voor het nakijken.
Iemand nog?
woensdag 23 januari 2013 om 17:15
quote:fleur_ schreef op 23 januari 2013 @ 14:53:
Dit is toch ráár?
Iemand nog?Bel naar experteam, die lossen het op afstand op kost je 20 euro of zo. 0800 0471 of ga naar de website.
Dit is toch ráár?
Iemand nog?Bel naar experteam, die lossen het op afstand op kost je 20 euro of zo. 0800 0471 of ga naar de website.
vrijdag 25 januari 2013 om 21:00