VIVA mobiel drama?
maandag 27 december 2021 om 19:50
Misschien ligt het aan mij hoor maar wat een gekloot met de mobiele site. Ik klik elke keer mis omdat de pagina dan nog moet inladen en ineens verspringt. Zit ik weer ongewenst in een of ander borstvoedingtopic.
Geen drama, wel heel irritant. Hebben meer hier last van of kan ik dit op een of andere manier voorkomen?
En kun je ook ergens je quotes zien? Op fok krijg je een pop up als je gequote wordt, is dat hier ook ergens te zien?
Groetjes van een digibeet die momenteel nogal lichtgeraakt is
Geen drama, wel heel irritant. Hebben meer hier last van of kan ik dit op een of andere manier voorkomen?
En kun je ook ergens je quotes zien? Op fok krijg je een pop up als je gequote wordt, is dat hier ook ergens te zien?
Groetjes van een digibeet die momenteel nogal lichtgeraakt is
maandag 27 december 2021 om 20:42
Herkenbaar. En de vriendjes onder elkaar pfffWesterpaviljoen schreef: ↑27-12-2021 20:29I am clean
Ik krijg alleen maar pb van de moderators. Waarschuwing zus. Ban zo
maandag 27 december 2021 om 20:42
Ze hebben een apart topic erover, maar dat komt niet automatisch naar boven. Dus weinig mensen hebben het gelezen. Maar ze lezen dus pb's daar. En echt niet alleen op momenten dat ze zéggen dat ze dit zullen doen. En wie er wat van durfde te zeggen is óf zelf weggegaan óf heeft een permanente ban.
Heel smerig zaakje daar, als je het mij vraagt.
maandag 27 december 2021 om 20:44
Nee, op die 'spin off' waar iemand net naar verwees. Of het hier op Viva gebeurt weet ik niet. Maar ze doen zich hier in ieder geval niet mooier voor dan ze zijn, naar mijn idee. Bij dat andere forum daarentegen...
Edit: ik corrigeer mezelf even. Per ongeluk insinueerde ik iets, wat niet klopt.
Hier wordt in ieder geval niet meegelezen. Zie bericht van de moderators.
anoniem_407803 wijzigde dit bericht op 27-12-2021 21:14
20.61% gewijzigd
maandag 27 december 2021 om 20:48
Ah ok, dacht dat jullie Viva bedoelde. Van Via was het inderdaad al bekend. PB is toch PRIVE bericht? Zo prive is je bericht daar niet, en je moet dingen wel via pb bespreken want discussie mag niet en een napraat is er ook niet.
maandag 27 december 2021 om 20:51
Precies. En echte privégegevens, zoals telefoonnummers, worden ook gebruikt om achter bepaalde zaken te komen. Ben daar echt van geschrokken.
maandag 27 december 2021 om 20:53
maandag 27 december 2021 om 20:54
maandag 27 december 2021 om 20:59
Wat ook een grote ergernis is. Dat het logo altijd in beeld blijft ook al scroll je naar beneden. Als ik dan tijdens een saaie videovergadering te lang mijn scherm open heb staan dan brand het in op mijn Oled schermpje. En dan maakt mijn vriend daar weer grapjes over
madamecannibale wijzigde dit bericht op 27-12-2021 21:00
11.69% gewijzigd
maandag 27 december 2021 om 21:06
nee de spin off
maandag 27 december 2021 om 21:07
Beste forummers,
Even voor de duidelijkheid voordat dit een eigen leven gaat leiden:
Wij kunnen NIET in de inbox van forummers en dus ook geen pb's lezen!
Het Viaforum staat ook volledig los van ons en geen spin-off.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 27 december 2021 om 21:08
Nee op VIA
maandag 27 december 2021 om 21:10
Haha idd gewoon lekker hier blijven.
maandag 27 december 2021 om 21:12
ModeratorViva schreef: ↑27-12-2021 21:07Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Was me helder!
maandag 27 december 2021 om 21:14
maandag 27 december 2021 om 21:15
Dat laatste lijkt me wel ultiemmadamecannibale schreef: ↑27-12-2021 21:14Wel jammer voor de mods. Lijkt me best leuk om er achter te komen dat Westerpavilioen eigenlijk in Amsterdam woont en Redbulletje 5 kinderen heeft.
Maar ik woont gewoon in Rotterdam
En voor de rest ben ik al veel te bekent
maandag 27 december 2021 om 21:16
madamecannibale schreef: ↑27-12-2021 21:14Wel jammer voor de mods. Lijkt me best leuk om er achter te komen dat Westerpavilioen eigenlijk in Amsterdam woont en Redbulletje 5 kinderen heeft.
maandag 27 december 2021 om 21:17
madamecannibale schreef: ↑27-12-2021 21:14Wel jammer voor de mods. Lijkt me best leuk om er achter te komen dat Westerpavilioen eigenlijk in Amsterdam woont en Redbulletje 5 kinderen heeft.