viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Hier werkt alles weer goed.
Bagger. Super traag nog steeds.
Onderhoud op zondagochtend? Yeah right.
elke verandering is geen verbetering.. die oude was veeeeeel beter
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Dat zeker, van mij mag het oude forum terug. Hij laadt wel heel traag.
Nou als je 3 tabbladen open hebt staan is het nog te doen.

Of ik zo zin heb om te forummen?

Nope, ik ga wel wat anders doen.
Traag als dikke stront. Rete ongezellig. Toedels.
Vind er echt geen ruk meer aan op deze manier..nog steeds traag zeer traag, of in onderhoud, of teveel bezoekers....

Vind het echt jammer gewoon, merk dat ik steeds minder hier kom.
Ik heb het heel de week al. Telkens de melding dat de site in onderhoud is. Of een foutmelding bij een reactie posten. Hij staat er meestal wel in dan, maar vind het gewoon irritant.

En over veranderingen gesproken, daar heb ik heel mijn leven al een hekel aan.
Kon de hele avond (weer) niet online, maar daar mag ik blijkbaar niks van zeggen.....
Kon de hele avond (weer) niet online.
Ik begin het nu wel echt spuugzat te worden!
Van topic naar topic duurt drie minuten. Bij het plaatsen van een post blijft het systeem hangen. Hier op de Ipad blijf ik een draaiend wieltje zien, terwijl het bericht wel al geplaatst is. Vanmorgen ging alles nog goed, nu is het weer ruk.
Speechless
Weer zo traag als dikke stront.

En onderhoud dat gedaan word op zondagavond en meldingen dat het te druk is, kan beter een melding zijn dat het forum niet naar behoren werkt en dat het leuk is om er weer eens een foutmelding op te gooien.

Wanneer word het gewoon weer zoals het was? Iets dat hartstikke goed werkte.
Dubbel
Ik moet weer elke dag opnieuw inloggen, en het inloggen lukt nooit in 1x, altijd na de eerste keer inloggen weer de inlogpagina voor mijn snufferd

Echt kloteforum
inloggen duurt uren, en inderdaad pas na twee of drie pogingen en voor de rest is er ook nog niks opgeknapt
Dacht vandaag op de zwarte lijst te zijn beland, aangezien het mij tig pogingen duurde om ingelogd te zijn.
Ah, het ligt dus niet aan mij dat ik steeds zo'n 3 tot 4 inlogpogingen nodig heb...

Ik ben nu wel dichtbij de uitgang hier... Wat een prutsforum...
Traag, traag, traag met afwisseling van een scherm over onderhoud en soms (en stiekem lach ik daar om) dat de site even offline is wegens grote drukte.

Waardeloos!
het forum weeeeeerkt zooooooo traaaaaaag.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Geen plaatjes! Dan duurt het nóg langer voordat de pagina geladen is...
Naast de ongelooflijke traagheid zie ik nog steeds alleen mijn eigen avatar :( poepie ongezellig!
It's hip(ster) to be square!
Het is inderdaad nog steeds janken met de pet op.
quote:hipstercat schreef op 10 februari 2015 @ 19:49:

Naast de ongelooflijke traagheid zie ik nog steeds alleen mijn eigen avatar :( poepie ongezellig!

Zelfs mijn eigen avatar zie ik niet (denk hier een huilsmiley,want die kan ik ook nog steeds niet plakken, zonder dat het bericht meteen wordt geplaatst)

Ik weet soms niet eens met wie ik schrijf, want ik herken mensen aan hun plaatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven