viva werkt beroerd
woensdag 28 januari 2015 om 12:35
dinsdag 3 februari 2015 om 14:06
dinsdag 3 februari 2015 om 14:11
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2015 @ 14:05:
Traag, geen avatars,.......is echt een succes geweest; dat onderhoud. Die mensen zullen vast een goede beoordeling en loonsverhoging krijgen. Hulde, hoor.Als je het aan een kleuterklas uitbesteedt kost het niet zo veel.
Traag, geen avatars,.......is echt een succes geweest; dat onderhoud. Die mensen zullen vast een goede beoordeling en loonsverhoging krijgen. Hulde, hoor.Als je het aan een kleuterklas uitbesteedt kost het niet zo veel.
verba volant, scripta manent.
dinsdag 3 februari 2015 om 14:11
dinsdag 3 februari 2015 om 14:18
dinsdag 3 februari 2015 om 14:19
quote:MadameQetesh schreef op 03 februari 2015 @ 13:35:
[...]
Jup onderhoud. Was ook wel heel erg nodig.
Doethij het eindelijk weer, eerste wat ik krijg is weer die achterlijke mediteren guru. Begint goed haha
Zo kon ik wel even knallen met m'n scriptie zonder mezelf steeds af te laten leiden door het forum, was ook nodig haha!
Hier heeft het onderhoud ook niks uitgehaald.. Bah
[...]
Jup onderhoud. Was ook wel heel erg nodig.
Doethij het eindelijk weer, eerste wat ik krijg is weer die achterlijke mediteren guru. Begint goed haha
Zo kon ik wel even knallen met m'n scriptie zonder mezelf steeds af te laten leiden door het forum, was ook nodig haha!
Hier heeft het onderhoud ook niks uitgehaald.. Bah
dinsdag 3 februari 2015 om 14:22
quote:clubmedfan schreef op 03 februari 2015 @ 14:18:
Wat ik mij afvraag. Welke bezoekersaantallen laten ze de adverteerders zien? Die van voor het nieuwe forum? Of zouden ze zo eerlijk zijn en die van dit moment tonen... Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je hier blij van wordt, denk niet dat adverteren zo goedkoop is op Viva namelijk.Even helemaal off-topic maar hoi clubmedfan! Hier nog eentje die helemaal fan is!
Wat ik mij afvraag. Welke bezoekersaantallen laten ze de adverteerders zien? Die van voor het nieuwe forum? Of zouden ze zo eerlijk zijn en die van dit moment tonen... Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je hier blij van wordt, denk niet dat adverteren zo goedkoop is op Viva namelijk.Even helemaal off-topic maar hoi clubmedfan! Hier nog eentje die helemaal fan is!
dinsdag 3 februari 2015 om 14:24
Forum is inderdaad heel traag op pc, dacht dat het aan mijn wifi lag maar blijkbaar hebben jullie er ook allemaal last van.
Op mobiel is het trouwens ook echt een hel. Tot 5 keer toe iets iets moeten tikken voordat het eindelijk eens opent, en de keren dat het dus niet opent springt het beeld naar beneden op de pagina. Weer naar boven scrollen en opnieuw proberen
Op mobiel is het trouwens ook echt een hel. Tot 5 keer toe iets iets moeten tikken voordat het eindelijk eens opent, en de keren dat het dus niet opent springt het beeld naar beneden op de pagina. Weer naar boven scrollen en opnieuw proberen
dinsdag 3 februari 2015 om 14:24
quote:hebjehaarookweer schreef op 03 februari 2015 @ 14:16:
Is de TD van het forum soms dezelfde die er bij de NS voor zorgt dat alles op rolletjes verloopt?Dat zou heel goed kunnen.
Is de TD van het forum soms dezelfde die er bij de NS voor zorgt dat alles op rolletjes verloopt?Dat zou heel goed kunnen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 3 februari 2015 om 15:20
Waar ik benieuwd naar ben is wat ze de hele dag hebben zitten doen. Normaal gesproken wil je een drukke site niet uren achter elkaar offline hebben en bedenk je daar een andere oplossing voor, maar VIVA gaat gerust van 's ochtends vroeg tot halverwege de middag offline. Ik ben dan zo nieuwsgierig wat ze hebben gedaan wat zo belangrijk was dat de hele site uren achter elkaar offline moest.