viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Een slak is nog sneller
Bloody hell, zelfs dikke stront is nog sneller.
Traag, geen avatars,.......is echt een succes geweest; dat onderhoud. Die mensen zullen vast een goede beoordeling en loonsverhoging krijgen. Hulde, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:charlottew88 schreef op 03 februari 2015 @ 13:50:

[...]

Ja en dat is best een knappe prestatie Ik ben dan ook zéér onder de indruk. Alle reacties die ik tot nu toe probeerde te plaatsen zijn in rook opgegaan, ik ben dan ook benieuwd of deze het redt.
verba volant, scripta manent.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2015 @ 14:05:

Traag, geen avatars,.......is echt een succes geweest; dat onderhoud. Die mensen zullen vast een goede beoordeling en loonsverhoging krijgen. Hulde, hoor.Als je het aan een kleuterklas uitbesteedt kost het niet zo veel.
Tja...

Hadden we nu echt iets anders verwacht?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Wat een drama zeg. Vanmorgen vroeg stond er dat er onderhoud gepleegd werd, maar waaraan dan?

Die guru blijft maar mediteren en hij is super traag. De lol begint er nu wel een beetje vanaf te raken. Het forum is er niet gebruiksvriendelijker op geworden.
Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 425525465

Varnish cache server

Dit begint intussen héél erg te vervelen.
Is de TD van het forum soms dezelfde die er bij de NS voor zorgt dat alles op rolletjes verloopt?
Wat ik mij afvraag. Welke bezoekersaantallen laten ze de adverteerders zien? Die van voor het nieuwe forum? Of zouden ze zo eerlijk zijn en die van dit moment tonen... Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je hier blij van wordt, denk niet dat adverteren zo goedkoop is op Viva namelijk.
quote:MarianneDavids schreef op 03 februari 2015 @ 13:44:

Het is nog iets trager geworden dan het al was.Meeste dingen worden sneller en/of beter door onderhoud..... Hier niet dus.
Ik wilde " hebjehaarookweer " quoten maar dit gaat sneller.

@hebjehaarookweer;
Ik wilde " hebjehaarookweer " quoten maar dit gaat sneller.

@hebjehaarookweer; hahahahaha ( emoticons ook een drama )
quote:MadameQetesh schreef op 03 februari 2015 @ 13:35:

[...]

Jup onderhoud. Was ook wel heel erg nodig.

Doethij het eindelijk weer, eerste wat ik krijg is weer die achterlijke mediteren guru. Begint goed haha

Zo kon ik wel even knallen met m'n scriptie zonder mezelf steeds af te laten leiden door het forum, was ook nodig haha!

Hier heeft het onderhoud ook niks uitgehaald.. Bah

Nou, als ik advertentie ruimte nodig heb dan weet ik 1 ding heel zeker en dat is dat ik niet van sanoma ga huren...
quote:clubmedfan schreef op 03 februari 2015 @ 14:18:

Wat ik mij afvraag. Welke bezoekersaantallen laten ze de adverteerders zien? Die van voor het nieuwe forum? Of zouden ze zo eerlijk zijn en die van dit moment tonen... Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je hier blij van wordt, denk niet dat adverteren zo goedkoop is op Viva namelijk.Even helemaal off-topic maar hoi clubmedfan! Hier nog eentje die helemaal fan is!

Forum is inderdaad heel traag op pc, dacht dat het aan mijn wifi lag maar blijkbaar hebben jullie er ook allemaal last van.

Op mobiel is het trouwens ook echt een hel. Tot 5 keer toe iets iets moeten tikken voordat het eindelijk eens opent, en de keren dat het dus niet opent springt het beeld naar beneden op de pagina. Weer naar boven scrollen en opnieuw proberen
quote:hebjehaarookweer schreef op 03 februari 2015 @ 14:16:

Is de TD van het forum soms dezelfde die er bij de NS voor zorgt dat alles op rolletjes verloopt?Dat zou heel goed kunnen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vanmorgen ook gestuit op het onderhoud. Nu weer bij het terugklikken naar de overzichtspagina die guru...pff.
De Wet van Murphy zegt "als iets werkt, blijf er dan af!".
Waar was iedereen nou?
Waar ik benieuwd naar ben is wat ze de hele dag hebben zitten doen. Normaal gesproken wil je een drukke site niet uren achter elkaar offline hebben en bedenk je daar een andere oplossing voor, maar VIVA gaat gerust van 's ochtends vroeg tot halverwege de middag offline. Ik ben dan zo nieuwsgierig wat ze hebben gedaan wat zo belangrijk was dat de hele site uren achter elkaar offline moest.
En natuurlijk lukte het, na al die uren onderhoud, niet eens om dat bericht in 1 keer te plaatsen zonder wat meditatie sessies er tegenaan te gooien
Het lijkt wel zo'n mysterieuze internetsekte waar je pas toegang toe krijgt als de stand van de maan gelijk staat aan Jupiter en Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen

Illuminatie, ik zeg het je

Halt! Wat is het wachtwoord?

XID: 425525465
Die takkeguru heeft vannacht z'n vrienden gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven