vodafone + buitenland

25-03-2012 20:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen naar het buitenalnd en wil daar mijn mail kunnen checken en wats appen.. meer niet..

Ik heb nu nog in mijn bundel dik 800mb aan data tegoed staan.. maar je kan bij vodafone ook een op reis bundel aanschaffen voor 2 euro per dag.d an mag je 35 mb gebruiken..

Is dit handig ?

Normaliter zet ik hem uit (internet dan ) maar nu is het om diverse redenen makkelijke om te watappen ipv sms-en..

Wie weet hoe dit zit ?

Verder ga ik geen gebruik maken van internet. Mijn aps staan uit, sowieso niet standaard bijwerken en ik maak geen gebruik van GPS. Ik wifi in het hotel
Hoe lang ga je naar het buitenland?

Vorige week was ik een weekend in frankrijk en heb toen ook die bundel aagezet, ideaal.

maar het ligt er dus aan hoe lang je gaat.

Ikzelf had niet veel data meer in mijn bundel dus dit was een uitkomst.

(Laat ik er wel bij zeggen dat je niet bij ieder abbo een 2 euro blox kan aansluiten, mijn ex was mee en met zijn abbo kon het niet hij MOEST gebruik maken van zijn normale bundel) Bel morgen even de klantenservice
aanvulling.

ik heb een "oud" abonnement , dwz hij is afgesloten in 2010 dus valt onder de regeling "onbeperkt" internet (1000mb).. en voor zover ik dat kan nakijken heet het bel-sms-web 200 (terwijl mijn tegoeden hoger zijn dan dat bij dit abonnement horen.. heel vaag).. ik heb dus geen web smart abonnement (terwijl mijn tegoeden dit dus wel zijn).. snappen jullie het nog ?
quote:nonnie30 schreef op 25 maart 2012 @ 20:54:

Hoe lang ga je naar het buitenland?

Vorige week was ik een weekend in frankrijk en heb toen ook die bundel aagezet, ideaal.

maar het ligt er dus aan hoe lang je gaat.

Ikzelf had niet veel data meer in mijn bundel dus dit was een uitkomst.

(Laat ik er wel bij zeggen dat je niet bij ieder abbo een 2 euro blox kan aansluiten, mijn ex was mee en met zijn abbo kon het niet hij MOEST gebruik maken van zijn normale bundel) Bel morgen even de klantenservice

4 dagen..

Ik had al gezien bij mijn vodafone.nl dat ik het aan kon zetten.. Ik heb idd nog veel in mijn bundel van deze maand.. ik maak het in NL niet op.. internet meestal via WiFi..

Ik kan morgenochtend vroeg idd wel even bellen..maar we gaan al vroeg op pad..

en ach.. voor die 2 euro is het misschien niet erg om het aan te zetten.. beter 8 euro betalen dan een rekening van een paar honder euro achteraf dacht ik zo..
Precies! zo dacht ik ook.

Als je die 8 euro kan missen zeg ik 'doen!'

Veel plezier morgen!
Je Nederlandse tegoed geldt niet in het buitenland iig. Vorige maand heb ik zelf 1x email gecheckt en 1x email verstuurd vanuit het buitenland met vodafone en dat kostte me maar een paar cent. Het hangt er denk ik vanaf hoeveel je denkt te gaan verbruiken wat het voordeligst is. Ik heb trouwens ook een oud abonnement. Nog ouder dan de jouwe.
WhatsApp haalt niet zoveel data binnen hoor.. Valt reuze mee!
Een paar honderd euro is wel erg overdreven hoor! Dan moet je volgens mij 24/7 foto's downloaden om in 4 dagen aan dat bedrag te komen.
Gewoon je laptop mee en gebruik maken van de wifi in je hotel.
quote:nellaaa schreef op 25 maart 2012 @ 20:59:

Een paar honderd euro is wel erg overdreven hoor! Dan moet je volgens mij 24/7 foto's downloaden om in 4 dagen aan dat bedrag te komen.Zou je denken.. Internetten zonder bundel kost binnen Nederland al ¤1,50 à ¤2,- per MB.
Gewoon Vodafone Blox buitenland ofzo aanzetten, is inderdaad 2,- voor 35 mb per dag in de Paspoort-landen. Ik had er meer dan genoeg aan, wat nieuws lezen, facebook kijken, whap en wordfeud.

Zet je dataverkeer uit, en alleen aan als je het gaat gebruiken. En zet zo'n datateller op je telefoon en stel die op 35 mb in, dan kun je zien hoe veel je nog hebt/verbruikt hebt.

Ik heb het nu standaard aan staan, als ik in het buitenland ben en wil internetten kost het me dus maar 2,- per dag. Dat is nog niet eens een kopje koffie ergens.

Start onbezorgd je smartphone in het buitenland met de Internet op Reis Dagbundel.

E-mailen, pingen en internetten in het buitenland voor slechts ¤ 2 per dag.

Je betaalt alléén als je een dataverbinding maakt. Heb je geen dataverbinding in het buitenland, dan betaal je ook niets.

Tot 35 MB per dag uit je nationale data tegoed. Ben je binnen een dag door je tegoed? Dan betaal je slechts ¤ 0,30 per MB buiten je bundel

Gratis en eenvoudig aanmelden. Aanmelden kan op elk moment in binnen- en buitenland. Je hoeft je niet af te melden als je terug bent in Nederland.

Je ontvangt gratis een sms-bericht als je tegoed binnen een dag op is

Maak je gebruik van een kortingsactie op een BlackBerry Basis- abonnement, dan komt deze korting voor de resterende maanden te vervallen als je Internet op Reis Dagbundel activeert.

Door aanschaf zal de EU-datalimiet van ¤ 59,50 per maand automatisch uitgezet worden. Deze kan je te allen tijde weer aanzetten, door datalimiet aan te smsen naar 5000

Geldig in: België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Malta, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk en Zwitserland

Activeren

Ga naar My Vodafone of sms internet op reis aan naar 4000. Je ontvangt een bevestiging per sms als Internet op Reis aanstaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Even update.. heb idd vodafone op reis aangezet.. ik kon niet die dagbundel van 2 euro kiezen.. waarom niet ? geen idee.. klantenservice was onbereikbaar..

Ik had daar wel wifi in het hotel maar dat was zoooo dramatisch slecht dat je er niets mee kon (en dat voor een 4* hotel..).. dus ik was blij met mijn bundeltje.. Ik heb wel internet uitgezet op de momenten dat ik het niet nodig had.. en dat is dus prima gegaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven