Vodafone en nog steeds geen internet

16-04-2012 20:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen die Vodafone hebben en nog steeds geen internet, 3G hebben? Vind het zo raar want lees oo de website dat het weer werkt allemaal....

En ik woon zelfs niet in de buurt vd brand dus op zich zou ik er al minder last van moeten hebben dacht ik zo...

Klantenservice morgen pas weer bereikbaar dus hoop hier alvast wat meer info te vergaren.
Ik heb al een tijd weer internet, woon ook niet in de buurt van Rotterdam.

Maar er moesten 700 masten opnieuw worden aangesloten, misschien is die van jou als laatste aan de beurt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Telefoon al uit en weer aan gedaan?
Ja kerstklok.... Heb ik gedaan.
Helaas, dat was mijn enige tip :-)
Ik las al op nu.nl dat internet nog steeds niet optimaal werkt en ook smsjes nog niet altijd aankomen..
Ik kan ook nog steeds niet normaal bellen, heb de helft van de tijd geen roaming en ik woon regio nijmegen........ Ik denk dat ze meer problemen hebben dan ze toegeven
hier ook nog problemen en mijn abonnement opgezegd. ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en op een gegeven moment werd de verbinding gewoon verbroken. na een 5tal telefoontjes heb ik gezegd dat ik het zat was. ze hebben mijn telefoon wel gereset, en dat zou moeten helpen, misschien ook voor jou, maar ik ben er klaar mee.
Mijn moeder heeft ook nog steeds geen internet en bellen en smsen gaat ook moeizaam. Wel jb de buurt van Rdam....
Hier in het hoge noorden alleen tijdens de "echte" storing af en toe uitval gehad van internet, maar verder geen problemen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Vind het wel schandalig hoor zolang al zonder internet te zitten. En sommige dus ook bel en sms.

En dan willen ze de klant tegemoet komen met 3 dagen gratis bellen.

Ik zou op z'n minst m'n geld van de weken dat ik geen internet heb gehad terug willen. Of is dat nu heel raar dat ik dat zeg.
Dat vind ik dus ook, geld terug. In mei heb ik trouwens niet eens meer een abonnement daar (dan kun je gratis bellen). Maar ik denk dat ze het ook daarom doen, mensen wachten met abo opzeggen omdat ze die gratis dagen mee willen pikken en tegen die tijd is iedereen al de storing vergeten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven