vragen over de samsung S3 mini
donderdag 21 november 2013 om 10:35
Wie heeft er ervaring met de S3 mini?
ik wil graag het volgende weten:
- ik heb ergens op internet gelezen dat je alleen met swype kunt werken met de S3 geen gewoon toetsenbord, klopt dit?
- Kun je outlook mail ontvangen op deze telefoon?
- Heeft de s3 mini een navigatie programma?
- Klopt het dat de batterij snel leeg is? Ik gebruik nu de s plus en gebruik hem best intensief en doe er 3/4 dag mee.
ik wil graag het volgende weten:
- ik heb ergens op internet gelezen dat je alleen met swype kunt werken met de S3 geen gewoon toetsenbord, klopt dit?
- Kun je outlook mail ontvangen op deze telefoon?
- Heeft de s3 mini een navigatie programma?
- Klopt het dat de batterij snel leeg is? Ik gebruik nu de s plus en gebruik hem best intensief en doe er 3/4 dag mee.
donderdag 21 november 2013 om 10:43
donderdag 21 november 2013 om 10:51
Ik heb hem nu een half jaar en hij bevalt prima. Batterij gaat meestal 1 dag mee. Ik check mail en facebook. Af en toe een filmpje kijken en appen/ sms-en
Navigatie zat er bij mij standaard op en werkt goed.
Je moet dan wel een ruimere internetbundel hebben wanneer je die geregeld gebruikt. (ong. 1000 mb)
Email van andere mailservers is geen probleem.
Vind het een prima ding.
Je moet dan wel een ruimere internetbundel hebben wanneer je die geregeld gebruikt. (ong. 1000 mb)
Vind het een prima ding.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
donderdag 21 november 2013 om 10:51
Ik heb hem nu een half jaar en hij bevalt prima. Batterij gaat meestal 1 dag mee. Ik check mail en facebook. Af en toe een filmpje kijken en appen/ sms-en
Vind het een prima ding.
Vind het een prima ding.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do